- mån mar 01, 2010 19:31
Jag tänkte sy en heldräkt/overall i ullfrotté att ha som underställ till lilleman, men jag hittar inga mönster. Storlek 98/104 tror jag blir lagom. Nån som vet var det kan finnas? Nån bra bok/tidning eller om du har nåt toppenmönster jaf kan få köpa en kopia av.
Försökte titta efter "bäbismönster" att förstora men det var dåligt med det med (och dessutom är jag inte så bra på att frihandsrita mönster).
Rekomenderar ni blixtlås eller knappar? Såg idag att Ruskovillas har blixtlås, men har bara sett den på bild och inte i verkligheten. Är det nåt skydd bakom blixtlåset i så fall (alltså närmast kroppen)?

Försökte titta efter "bäbismönster" att förstora men det var dåligt med det med (och dessutom är jag inte så bra på att frihandsrita mönster).
Rekomenderar ni blixtlås eller knappar? Såg idag att Ruskovillas har blixtlås, men har bara sett den på bild och inte i verkligheten. Är det nåt skydd bakom blixtlåset i så fall (alltså närmast kroppen)?
Stolt mamma till Lilleman -06
- som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.