Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
JennyB73 skrev:Blev lite besviken när jag öppnade mitt paket från Natibaby; sjalen är 5 m men jag beställde en 4,6...jag får inte till bra ryggknyt med en så lång sjalLåt nån sykunnig sätta saxen i tyget och göra en påse av det överblivna tyget. Påsar är alltid bra att ha!Ska jag reklamera eller låta någon sykunnig sätta saxen i tyget?
Jag har betalt för en 4,6 ska jag tillägga, 5-meters var dyrare...
Clärchen skrev:Mm, jag ska inte reklamera, det orkar jag inte hålla med. Nån annan klok själ påpekade att det kanske är krympmån.JennyB73 skrev:Blev lite besviken när jag öppnade mitt paket från Natibaby; sjalen är 5 m men jag beställde en 4,6...jag får inte till bra ryggknyt med en så lång sjalLåt nån sykunnig sätta saxen i tyget och göra en påse av det överblivna tyget. Påsar är alltid bra att ha!Ska jag reklamera eller låta någon sykunnig sätta saxen i tyget?
JennyB73 skrev:Blev lite besviken när jag öppnade mitt paket från Natibaby; sjalen är 5 m men jag beställde en 4,6...jag får inte till bra ryggknyt med en så lång sjalOm den är helt ny så krymper den troligen i första tvätten, så tvätta innan du klipperSka jag reklamera eller låta någon sykunnig sätta saxen i tyget?
zero.sara skrev:Jag är inte van vid sprillans nya sjalar, det märks va?JennyB73 skrev:Blev lite besviken när jag öppnade mitt paket från Natibaby; sjalen är 5 m men jag beställde en 4,6...jag får inte till bra ryggknyt med en så lång sjalOm den är helt ny så krymper den troligen i första tvätten, så tvätta innan du klipperSka jag reklamera eller låta någon sykunnig sätta saxen i tyget?
JennyB73 skrev:Ser att du fått tipset om att den säkert krymper i första tvätten. Skulle den sedan vara för lång efter det vill jag tipsa om att kontakta Panakeia här på sjalbarn så hjälper hon dig med att korta sjalen till den längd du önskarzero.sara skrev:Jag är inte van vid sprillans nya sjalar, det märks va?JennyB73 skrev:Blev lite besviken när jag öppnade mitt paket från Natibaby; sjalen är 5 m men jag beställde en 4,6...jag får inte till bra ryggknyt med en så lång sjalOm den är helt ny så krymper den troligen i första tvätten, så tvätta innan du klipperSka jag reklamera eller låta någon sykunnig sätta saxen i tyget?
Jag har betalt för en 4,6 ska jag tillägga, 5-meters var dyrare...Men visst har jag hört talas om krympmånen nu när jag tänker efter...
mari_tres skrev:Ja men se därScharlott skrev:Du är inblandad i en av demmari_tres skrev:![]()
![]()
x3
Är det sjalar månntro? I så fall
![]()
Ska knyta och se om jag kan få sambon att fota, men jag måste hämta dottern på dagis först.
JennyB73 skrev:Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga sjalen på tork. Ska bli spännande att mäta den sen! Vill ju gärna testa att knyta upp lillen och fotografera så jag får visa min (i mitt tycke) finsjal!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?