Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Victoria P.
vet inte riktigt vad det är för en, står love sling på den, från california usa.. den har mjuk stoppning i kanterna o vaddering vid axelpartiet iaf.
Användarens profilbild
Av MuuM
Victoria P. skrev:vet inte riktigt vad det är för en, står love sling på den, från california usa.. den har mjuk stoppning i kanterna o vaddering vid axelpartiet iaf.
:whut: Jag tror jag har en likadan, fast blårutig! Köpt i Taiwan, säkert från USA. Har den inte här, så jag kan inte kolla vad det står på den. Men den ser verkligen ut precis sådär. :-)
Användarens profilbild
Av Stark
MuuM skrev:
Victoria P. skrev:vet inte riktigt vad det är för en, står love sling på den, från california usa.. den har mjuk stoppning i kanterna o vaddering vid axelpartiet iaf.
:whut: Jag tror jag har en likadan, fast blårutig! Köpt i Taiwan, säkert från USA. Har den inte här, så jag kan inte kolla vad det står på den. Men den ser verkligen ut precis sådär. :-)
Väldigt vanlig modell här i USA. Finns nog i alla affärer och är nästan lika vanlig som typ Baby Björn.
Användarens profilbild
Av UWO
Jag fick låna en ringsjal och den blev snabbt favoriten. Så himlans bra att kränga på sig när man ska en kortare bit till och från bilen ex. Och så kan man ju bära i olika lägen med den, liggandes till sittandes.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?