Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag har några såna här kakburkar som jag funderar på att klä så att de blir finare och går att använda till diverse småpyssel. Men vad klär man med? Papper? Tyg? Och vilket lim använder man? Eller finns det något smart självhäftande att köpa?

Jag misstänker att det finns expertis på området på SB :app:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Lojse skrev:ja självhäftande plast som finns i de flesta byggvaruhus borde funka fint tror jag!
Det har jag aldrig sett, finns det med fina mönster då eller bara tråkiga enfärgade :think:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Mammut skrev:Snygga tapetrester!
Bra ide, tyvärr har vi inga tapetrester eftersom vi målat de flesta väggarna. Men jag har en massa scrapbokingpapper.... Fast vad använder man för lim för att fästa papper på metall :hmm: Och så kan det bli svårdiskat med papper, tapet kanske tål lite fukt?
Användarens profilbild
Av Jemmah
Nebulosa skrev:
Jemmah skrev:
Nebulosa skrev:Jag har klätt mina med papper. Du kan se dem i min scrapbookingblogg, under kategorin altrat. :-)

http://nebban.wordpress.com
Wow :urule:
Vad har du limmat med (ja, jag har hakat upp mig på den viktiga limfrågan :lol: :hellu: )
Man kan ha decoupagelack, kom jag på nu. Du kan ju klä om med servetter också. :D
Fast jag har flera hundra fina papper, har kört fast lite med scrappandet just nu pga platsbrist, det här kanske kan bli en nystart? Så papper känns bra :tumup:

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?