Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annelithor
Vet att det finns en tradera/blocket tråd, men hittar den ej.

Har nyss köpt en ny ergo för 169+79 i frakt. Hoppas att det är en seriös säljare och en "äkta" ergo. Häpen över priset! Såg välsydd och fin ut.

Fanns några till för samma pris, om man sökte på bärsele.

Nu håller vi tummarna här hemma :)
Användarens profilbild
Av annelithor
noranora skrev:Berätta gärna när du fått den (kände att jag inte riktigt vågade lita på det när jag såg det på Tradera, det var liksom för bra för att vara sant :lol: )
Har lagt upp en tråd i köpes, och tjejerna där säger att det är en rip-of, men den kan ju vara bra ändå, och den såg verkligen ut som en ergo, på bild iaf.

Ska betala idag så får man vänta och se :) Och är den kass, ja då var det inte många hundra iaf:)
Användarens profilbild
Av April
Det är som sagt ingen Ergo. Selen finns att köpa på www.dhgate.com. Hemskt när de döper en kopia till samma namn. Någon borde anmäla dem på Tradera.

Kram
Användarens profilbild
Av annelithor
April skrev:Det är som sagt ingen Ergo. Selen finns att köpa på http://www.dhgate.com. Hemskt när de döper en kopia till samma namn. Någon borde anmäla dem på Tradera.

Kram
De är nog redan anmält, för bilderna från ergos hemsida är iaf borttagna ur annonsen. Frågade dem via mail hur det kunde vara så billiga om det är en ergo. Fick då svaret att de köper dem dirket från ergos fabrik i kina. Inget jag tror på och som sagt, hemskt att använda deras namn för att trissa upp priser!! Ett namn de säkert har patent på, så de har ju betalt massor för att få det.

Såg dock en privatperson sälja en sådan här på blocket för ett tag sen, denne refererade då också till en ergo.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?