Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
Bubbi skrev:Ni som har knit pro treor, upplever ni att de skruvas upp hela tiden?
Nu vågar jag inte skruva för hårt eftersom jag lyckades bryta av en i somras när jag skruvade åt den.
jag tycker att alla mina knitpros skruvar upp sig. även om jag skruvar i dem hårt...
Jag gjorde klart mitt första par strumpor igår och jag är supernöjd, dom är jättesköna och sitter perfekt, definitivt de skönaste strumpor jag haft! Från och med nu ska jag aldrig mer köpa strumpor :mrgreen: :tumup:

Bild
Användarens profilbild
Av Edith
puppan skrev:
Edith skrev:
puppan skrev:Jag vill virka en OSmössa men Eskimågarnerna är slut överallt.
Om någon har gult garn eller ser ngnstans, vill ni hojta till mig då?
Lena på Nystvindan (http://www.nystvindan.se) har precis fått in alla färger utom blått som kommer på torsdag! Det kanske inte syns på webbshopen, men ring bara så fixar hon säkert ett paket till dig! Hälsa från Emma i så fall! ;)
:vågen:
Tack snälla du. Jag har redan ringt o beställt. :wink:
Och hälsat från dig. :D
Roligt att kunna hjälpa till! :D :tumup:
ellla skrev:
Bubbi skrev:Ni som har knit pro treor, upplever ni att de skruvas upp hela tiden?
Nu vågar jag inte skruva för hårt eftersom jag lyckades bryta av en i somras när jag skruvade åt den.
jag tycker att alla mina knitpros skruvar upp sig. även om jag skruvar i dem hårt...
Mina knitpros har aldrig skruvat upp sig, förutom i början när jag inte hajjade hur man gjorde med den lilla metallpinnen. Ni vet väl hur man använder pinnen, flickor? :wink:
Av Ponyo
leonie skrev:
ellla skrev:
Mina knitpros har aldrig skruvat upp sig, förutom i början när jag inte hajjade hur man gjorde med den lilla metallpinnen. Ni vet väl hur man använder pinnen, flickor? :wink:
Jaa då :tumup:
Av Ponyo
Ketronya skrev:Jag gjorde klart mitt första par strumpor igår och jag är supernöjd, dom är jättesköna och sitter perfekt, definitivt de skönaste strumpor jag haft! Från och med nu ska jag aldrig mer köpa strumpor :mrgreen: :tumup:

Bild
Snygga! Mönster?
Av Ponyo
glis skrev:Ketronya: vad fina de blev! Jag är också ett fan av Barbros mönster.

Min knitpros skruvar inte upp sig utom den ena 9 mm stickan i kombination med 150 cm vajjern.
:fnissa:
Vissa kombos tydligen då.
leonie skrev:
ellla skrev:
Mina skruvar inte heller upp sig. Varken treorna eller några andra.
Användarens profilbild
Av tk81
kvarnvik skrev:Hos Karmagarn på syfestivalen fanns det set med spectrastickor, superfinai regnbågsfärger, fast med en färg/storlek. Betydligt billigare än träspetsarna också http://webshop.karmagarn.se/product_inf ... ts_id/2024
jag har dem och de är jättehärliga att sticka med :D gillade inte alls träspetsarna
ellla skrev:
Mina med. Men de är så fantastiskt mycket trevligare än metallstickor att det inte gör något. Jag kan dock passa på att slå ett slag för deras fasta rundstickor - jag stickar strumpor på 2,5mm just nu, och det är en verklig upplevelse :) (och ja, jag har backat litet om magic loop; bytte från strumstickor för att det var för mycket meck :oops: )
leonie skrev:
ellla skrev:
Jag har inte hunnit inviga mina knit-pros, så du får gärna förklara för mig :-)
Ketronya skrev:Jag gjorde klart mitt första par strumpor igår och jag är supernöjd, dom är jättesköna och sitter perfekt, definitivt de skönaste strumpor jag haft! Från och med nu ska jag aldrig mer köpa strumpor :mrgreen: :tumup:

Bild
Jättesnygga! Vad är det för garn?
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?