Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Jag är verkligen inne i en kreativ period. Det kan förstås bero på bebisen i magen, men det är lika bra att skryta lite. ;)

Ett par färdiga tights i Ingrids husvagnssemester-tyg, turkos/brun, fast det ser svart ut:
Bild

Och så två kaninpyamasar (en gul/brun och en gul/blå) och ett par uggletights på g:
Bild

Utanför bild ligger även en ingrid-body och väntar på att bli helt klar. Helt plötsligt känns det inte så farligt att ha spenderat en halv förmögenhet på symässan. 8)

(mer i bloggen såklart)
Användarens profilbild
Av tweed
:vågen: Snyggt jobbat!
Själv längtar jag hem för att sätta igång med mina inköp, hoppas vägarna från Sthlm är farbara imorgon :roll:
Användarens profilbild
Av Bowzee
Så mycket fint! :love:
Jag borde få tummarna loss nu när jag lånar svärmors overlock, men eftersom jag inte har någonstans att ha symaskinerna, så är det att packa upp och packa ner igen. :?
Användarens profilbild
Av tweed
McMorrigan skrev::app: Vad är en ingridbody? :hmm:
En body i samma tyg som de turkosa tightsen med husvagnar, tyget heter Ingrids husvagnssemester :lol:
Användarens profilbild
Av zandrama
kvarnvik skrev:
En body i samma tyg som de turkosa tightsen med husvagnar, tyget heter Ingrids husvagnssemester :lol:
Precis så. :lol:
Jag hade ju kunnat förtydliga det förstås.
Användarens profilbild
Av zandrama
Tightsen är numer omkategoriserade som byxor och har fått väl godkänt av Vidar.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Du är så himla duktig!!! :vågen:

Önskar jag var lika flink! :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
kvarnvik skrev:
Aha! :lol: JAg ahr ju ngr meter ligger så det borde jag ju ha tänkt på förstås!

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?