Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

När det blir strömavbrott på BVC, som ligger två trappor upp, och barnvagnarna står på rad vid den stillastående hissen.

När jag råkar hamna på bussen vid rusningstid och det inte går på fler barnvagnar.

Ibland annars också, förstås. Min bebis gillar vagnen också, men ibland är det bara åbäkigt. Ju. :)
Ja visst finns det tillfällen man blir extra glad åt att man inte valde vagnen.
Nu kommer jag inte på några så extrema tillfällen men jag upplevde nog en lättnad varje gång jag skulle in i en affär och trängas, speciellt när det var så trångt att vagn knappt fick plats. :wink:
Bello skrev:Ja visst finns det tillfällen man blir extra glad åt att man inte valde vagnen.
Nu kommer jag inte på några så extrema tillfällen men jag upplevde nog en lättnad varje gång jag skulle in i en affär och trängas, speciellt när det var så trångt att vagn knappt fick plats. :wink:
:iagree:

Jag har haft vagnen med på stan någon enstaka gång och ångrat det precis alla gånger. En gång var jag glad över att jag hade vagnen för hon somnade så fint, men så vaknade hon ju på en gång när vi var in i en affär...
När sonen helt plötsligt en kolsvart höstkväll på väg hem är övertygad om att det bor lejon i skogspartiet vi ska igenom. Upp med lilla ringsjalen (rebozos må vara vassa och syntetiska men suveräna akutsjlar i skötryggan och vagnen) och så ha den betydligt tryggare och icke panikslagna 15-kilos sonen i den åsså resten av packningen i vagnen.

Dagen därpå hade tydligen lejonen flyttat. Skönt för mig som ännu inte fått till ryggknyt, inte med frälder och barn i ytterkläder i a f...

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?