Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Marine78 skrev:Ja, ja, ja, jag kommer trots allt *dansar runt och hoppas högt av glädje* Det blir på fredagen och troligen är bussen där lagom till öppning kl 10.00
Vad roligt :vågen:

Tyvärr kan jag inte komma :( Hade tänkt ta båda barnen och gå, men Emma har tandläkartid kl 13. (som jag redan bokat om en vända. Det är bara ett till besök eftersom 3-årsbesöket inte gick jättetoppenbra direkt. Så vi ska dit och hälsa på lite bara :))
Enid skrev:
Sockertopp skrev:
zandrama skrev:
Sockertopp skrev:Jag kommer nog som sagt också på fredagen. Och kommer jag bör jag baske mig se till att komma så tidigt som möjligt för då måste jag vara hemma och hämta barn 13.30...... Blir nog ingen lunch den dan inser jag :roll:
Vad kul! Då får jag träffa pärlsockret också! :vågen:
Kommer jag så kommer hon 8)
Vad kul! :vågen: Jag skäms fortfarande för sist då vi sågs, jag hade tillfällig sinnesförvirring och totalt hjärnsläpp efter den dryga timmen i trängsel och köer :roll: :oops: . Det är klart jag kommer ihåg dig :heart: du är ju en av dom jag pratade med på de där första magiska sjalträffarna med A :loving: . Förlåt! :oops: :heart:
Det är lugnt :D Lite förvånad blev jag men jag håller med om att förutsättningarna inte var de bästa :| Kan som sagt bara bli bättre med Älvsjö.
Jag blev lite förvirrad här dock......undrade vem Enid var :hmm: :wink: Sen såg jag signaturen och fattade :lol:
Användarens profilbild
Av MuuM
Jag har fått inse att jag får avstå. :( Inte realistiskt att gå hela dagen nyförlöst. Och direkt dumt att gå på ett sånt ställe med fyra dagar gammal bäbis. ;)

Bättre lycka i höst. Ha superskoj, ni som ska gå. Och håll i Yazoos plånbok, nån!
MuuM skrev:Jag har fått inse att jag får avstå. :( Inte realistiskt att gå hela dagen nyförlöst. Och direkt dumt att gå på ett sånt ställe med fyra dagar gammal bäbis. ;)

Bättre lycka i höst. Ha superskoj, ni som ska gå. Och håll i Yazoos plånbok, nån!
:heart: Förstår dig! Antar att sjalträffen på kvällen är utesluten också? Gosa med bebis och vila upp dig ordentligt nu. Kram!
MuuM skrev:Jag har fått inse att jag får avstå. :( Inte realistiskt att gå hela dagen nyförlöst. Och direkt dumt att gå på ett sånt ställe med fyra dagar gammal bäbis. ;)

Då syns vi i höst för jag kan inte heller..... :cry:

Jag hade ju tänkt gå på söndagen men det går inte! :evil:
kvarnvik skrev:Tveka inte att komma fram och hälsa om ni ser mig eller glis imorgon, vi kommer ju inte förrän typ lunch, beroende på vädret :roll:
Det hade jag gärna gjort! :wink: :lol:
McMorrigan skrev:
kvarnvik skrev:Tveka inte att komma fram och hälsa om ni ser mig eller glis imorgon, vi kommer ju inte förrän typ lunch, beroende på vädret :roll:
Ja, du hade väl känt igen henne :lol:
kvarnvik skrev:
McMorrigan skrev:
Ja, du hade väl känt igen henne :lol:
Ja,antagligen! :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?