Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Siania
Sjalen brukar ligga i korgen under vagnen, Ergon har vi hängandes på handtaget. :D
Användarens profilbild
Av thanisa
Oj vad olika ni gör. Så för att kunna se alla sjalar så är det bäst att skaffa sig röntgensyn och sen titta både i, under och på alla vagnar och så självklart i alla ryggsäckar och påsar som kan tänkas höra till.

Gillade annikas sätt, kan inte fler fläta sjalen och hänga den på styret så att den syns. EN sjalfläta hade fått mig att gå fram, då borde det vara någon som i varje fall känner till sjalbarn.
Användarens profilbild
Av Annika80
:D , jag började fläta efter att jag har sett det på sjalbarn, och det blir ju fint och praktiskt. den hänger som sagt dubbelvikt över handtaget och så har jag knutit ihop ändarna med en knut så den inte ska trilla av.
Ja, mer Sjalflätor åt folket!
Användarens profilbild
Av jordbarn
Jag har alltid minst en sjal liggandes i korgen under vagnen.
Jag har just nu en vagn modell "äldre", alltså är den där korgen bara ett galler så sjalarna ligger väl synliga! :)
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
som kudde och kombinerad filt. eller som avskärmare om det ska sovas. Ryggsäcken eller korgen under vagnen.
Användarens profilbild
Av lillvilda
jag skulle gärna förvara den emr synligt för den är så snygg men jag har ju ingen sjal utan en mei tai..kan ju inte göra en sjallfläta precis. hmm..
Av eamane
jordbarn skrev:...Fast det är så snyggt med fläta så det ska jag nog börja med!
Hur var det nu man gjorde? Någon som har en bra beskrivning? :hmm: :)
En film? :)
http://www.youtube.com/watch?v=aXdxJ17vgWc
Användarens profilbild
Av schmut
vi bangade att åka in på festivalen med barn i sjal för vi märkte att folk hade inte riktigt koll på var de trängdes och tryckte, så det kändes helt enkelt inte säkert.

vi har alltid sjal med oss om vi vagnar (vilket vi mest gör om vi ska storhandla) och den ligger antingen över Iggys fötter eller om det är varmare, i nätpåsen.
Användarens profilbild
Av Beckah82
Från och med idag så hänger den i en fläta på handtaget :-) det var ju skitsmart!
Användarens profilbild
Av Mi
Som filt eller under i korgen.. Sjalskadad som man är så spanar man även UNDER i korgarna på folks vagnar.. SÄRSKILT om det är en P&T's 8)
Användarens profilbild
Av Key
Jag hade ibland en sjal ihopvikt under T, som kunde användas som filt också...
Användarens profilbild
Av kajsisen
brukar ligga som täcke till pirajan eller i sticka ut under vagnen

BildBild
Användarens profilbild
Av zero.sara
Brukar ligga i en plastpåse i korgen under vagnen för att inte bli smutsig. Eller också har jag den knuten på mig om jag tror att jag kommer få bära snart.

Går det lätt snabbt att få upp en sjalfläta när man ska ta på sig sjalen?
Användarens profilbild
Av Beckah82
zero.sara skrev:Brukar ligga i en plastpåse i korgen under vagnen för att inte bli smutsig. Eller också har jag den knuten på mig om jag tror att jag kommer få bära snart.

Går det lätt snabbt att få upp en sjalfläta när man ska ta på sig sjalen?
Om man öppnar flätan i rätt ände så är det bara att dra i änden så flätas den upp på 3 sekunder ungefär :-)

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?