Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nakum
annikajo skrev:
McMorrigan skrev:
nakum skrev:
McMorrigan skrev:
nakum skrev:
McMorrigan skrev:Är det ngn som ska gå på söndagen?
:hello: Jag ska. Sen eventuellt en till här på sjalbarn, men det kanske hon vill säga själv isåfall.
:D Jag vill så gärna gå men vet inte om jag hinner dit..... Går ni på fm?
Blir nog högst troligt på förmiddagen, tänkte försöka sikta på senast 11. Men eftersom maken kanske skulle med får vi se hur det blir med den saken. :lol:
Jag vet inte alls hur det blir än men har inte förlorat hoppet än! :)
Jag har fått till barnledigt på söndagen så jag kommer nakum ! Försöker komma på fm, också, men jag blir nog kvar ett tag och riktigt gottar mig... Kan du inte komma på sönd också Liten Vus? Och så får jag träffa en till IRL ,McMorrigan?
:app:
:vågen: Vad kul!
nakum skrev:
annikajo skrev:
McMorrigan skrev:
nakum skrev:
McMorrigan skrev:
nakum skrev:
:hello: Jag ska. Sen eventuellt en till här på sjalbarn, men det kanske hon vill säga själv isåfall.
Blir nog högst troligt på förmiddagen, tänkte försöka sikta på senast 11. Men eftersom maken kanske skulle med får vi se hur det blir med den saken. :lol:
Jag har fått till barnledigt på söndagen så jag kommer nakum ! Försöker komma på fm, också, men jag blir nog kvar ett tag och riktigt gottar mig... Kan du inte komma på sönd också Liten Vus? Och så får jag träffa en till IRL ,McMorrigan?
:vågen: Vad kul!
Mammagumman kommer att gå på söndagen i sällskap med dottern Liv 5½. Säkert från arla morgon till sena eftermiddagen :hello:
Sockertopp skrev:Jag kommer nog som sagt också på fredagen. Och kommer jag bör jag baske mig se till att komma så tidigt som möjligt för då måste jag vara hemma och hämta barn 13.30...... Blir nog ingen lunch den dan inser jag :roll:
Vad kul! Då får jag träffa pärlsockret också! :vågen:
Av Enid
annikajo skrev:
McMorrigan skrev:
nakum skrev:
McMorrigan skrev:
nakum skrev:
Jag ska höra mig för ikväll :)
Fredag kl 10, entrén
zandrama
tinaw (ska jag ta med en stor kartongbit som det står "SjalBarn" på?
Ms Morrison (tar nog vagnen så jag har nåt att lasta i )
MuuM - med magen. Skulle det hända nåt innan så smsar jag Tinaw eller Kvarnvik/Glis så ni vet.
Elin J
jazoo - jag tror jag har ett sjalbarnsnyckelband som jag kan rota fram...
Systeryster - kommer med Ms Morrison
Marine78 kommer dock med buss, vet ej om jag är på plats prick 10
Ja, ja, ja, jag kommer trots allt *dansar runt och hoppas högt av glädje* Det blir på fredagen och troligen är bussen där lagom till öppning kl 10.00
Marine78 skrev:Ja, ja, ja, jag kommer trots allt *dansar runt och hoppas högt av glädje* Det blir på fredagen och troligen är bussen där lagom till öppning kl 10.00
:vågen: :vågen:
Av Enid
Fredag kl 10, entrén
zandrama
MuuM - med magen. Skulle det hända nåt innan så smsar jag Tinaw eller Kvarnvik/Glis så ni vet.
Elin J
Enid - kommer nog lite senare om inte alla byten funkar perfekt

Vad kul att så många kommer :app:
Så att ni kan hitta mig: jag drar troligen på mig molnkläderna som jag har på mig på min avatar, alternativt tröja i brunt molntyg med en brun manchesterkjol till. Så blir det lätt att hitta mig. Tyvärr har jag ingen fungerande mobiltelefon så jag kan inte lämna ut det numret (den vill bara ringa nödsamtal för tillfället och har varit så senaste veckan *grrr*)
zandrama skrev:
Sockertopp skrev:Jag kommer nog som sagt också på fredagen. Och kommer jag bör jag baske mig se till att komma så tidigt som möjligt för då måste jag vara hemma och hämta barn 13.30...... Blir nog ingen lunch den dan inser jag :roll:
Kommer jag så kommer hon 8)
jag kan nog inte komma i år heller, i alla fall inte på fredagen. Jag har antingen lunginflammation eller svår luftvägsinfektion kombinerat med astma samt bihåleinflammation. :( Som det är i dag, på dag tre med pencillin, så har jag i och för sig ingen feber, men jag blir anfådd av att gå tvärs över vardagsrummet :( Förhoppningsvis kan jag våga mig dit på söndagen, men det beror på om jag orkar eller inte.
Användarens profilbild
Av AnKa
Fredag kl 10, entrén
zandrama
Elin J
Enid - kommer nog lite senare om inte alla byten funkar perfekt
AnKa - kommer efter 10. Styrker mig med frukost på ett av stans bästa konditorier först.
Senast redigerad av AnKa den tor feb 18, 2010 22:11, redigerad totalt 1 gånger.
Av Enid
Sockertopp skrev:
zandrama skrev:
Vad kul! :vågen: Jag skäms fortfarande för sist då vi sågs, jag hade tillfällig sinnesförvirring och totalt hjärnsläpp efter den dryga timmen i trängsel och köer :roll: :oops: . Det är klart jag kommer ihåg dig :heart: du är ju en av dom jag pratade med på de där första magiska sjalträffarna med A :loving: . Förlåt! :oops: :heart:
Enid skrev:
Sockertopp skrev:
zandrama skrev:
Vad kul! :vågen: Jag skäms fortfarande för sist då vi sågs, jag hade tillfällig sinnesförvirring och totalt hjärnsläpp efter den dryga timmen i trängsel och köer :roll: :oops: . Det är klart jag kommer ihåg dig :heart: du är ju en av dom jag pratade med på de där första magiska sjalträffarna med A :loving: . Förlåt! :oops: :heart:
Och roligt att träffa dig igen Enid! Jag minns bara A som liten, liten plutt i vagnen på Skansen med jättefina hemsydda kläder. :heart:

Och Pärlsockret som jag fortfarande inte har sett! Vi måste ha setts senast på symässan förra våren. :shock:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?