- mån feb 15, 2010 20:04
Snart kommer vårt 4:e barn och jag funderar en del runt hur jag ska kunna bära den nyfödda och 15 månaders-barnet samtidigt. Jag har främst tänkt att bära båda två kortare sträckor så som till och från skolan när jag lämnar de större barnen, till och från affären osv. Jag har tänkt bära den lilla i min långsjal och funderar nu på att inskaffa en mei tai. Men om vi leker med tanken att jag bär den lilla på magen, hur fungerar det då att sedan knyta på en mei tai? Nertill runt höften blir det nog inge problem, men hur blir det upptill? Om jag förstår det hela rätt så knyts ju mei tai över bröstet upptill och där kommer jag ju att ha den lilla. Går detta att lösa tror nu?
Kan tillägga att jag inte gillar att bära på höften, eller bära i ringsjal, vilket jag ogillar. Utan jag vill bära den stora på ryggen. Utan mina tankar går främst till en mei tai. Tror ni att det går att kombinera på ett bra sätt, eller har ni några andra förslag?
Kan tillägga att jag inte gillar att bära på höften, eller bära i ringsjal, vilket jag ogillar. Utan jag vill bära den stora på ryggen. Utan mina tankar går främst till en mei tai. Tror ni att det går att kombinera på ett bra sätt, eller har ni några andra förslag?
Mamma till £m 030906, TBoy 040828, Tuffing BF 081105