Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FruFrid
Mina killar är 8 månader och väger drygt 8 kilo.
Som pyttisar bodde de i Sino vilket var mysigt. Tycker dock att det är för tungt/svajjigt nu när de är större och rör mer på sig.
Har provat MT vilket jag tyckte var helt ok. Skulle också vilja prova vävd sjal.

Ge mig tips på vad jag ska köpa! Sjal och/eller MT.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Har du möjlighet att gå på sjalträff?
Vad man gillar för sjal/MT är individuellt, och även OM man gillar sjal och/eller MT. Jag gillar inte MT men älskar långsjalar, hellst Didymos jaquardvävda. Andra gillar bättre MT än sjal.
Bär du båda samtidigt?
Användarens profilbild
Av Panakeia
om du bär mycket, eller i alla fall hyfsat mycket, så skulle jag säga både ock! :wink:
Jag tycker de har lite olika funktion, och är bra vid olika tillfällen.
MTn är lättare med ytterkläder, lite snabbare, lite svalare.

Sjalen är mysigare, bättre under ytterkläder och mer varieabel.

Kolla under säljes där det säljs endel begagnat - då kan du köpa till billigare pris och kan på så vis sälja igen (på samma ställe om du vill) och gå ungefär +/- noll om du inte är nöjd och hellre vill testa nått annat.

om du bär bägge samtidigt har jag förstått att många föredrar att ha en långsjal underst med ena barnet i och en sele eller MT med det andra barnet i.
Av FruFrid
Panakeia skrev:om du bär mycket, eller i alla fall hyfsat mycket, så skulle jag säga både ock! :wink:
Det här låter alldeles strålande :wink:

Jag bar mycket när de var mindre och nu saknar jag det massor.
Jag minskade på bärandet när jag började vara ensam hemma med dem mer för det slog aldrig fel, så fort jag hade knutit upp någon ville den andre killen amma.

Jag bar dem ibland samtidigt, trikåsjal fram och MT bak.
Jag vill framför allt ha bärdon att bära en i taget med. Maken är också förtjust i bärandet så när vi är båda kan vi bära varsin.

Jag brukar spana lite på säljes här på SB. Ska se om jag hittar något jag gillar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?