Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag vill också gå och träffa några trevliga sjalare :D Fredagen verkar ju vara populärast men det är den sämsta dagen för mig för då måste jag ha bönan med mig. Dessutom har vi invänjning på dagis.
Tror jag åker lördag eller söndag istället för att slippa ta med barn.
Användarens profilbild
Av nakum
McMorrigan skrev:
nakum skrev:
McMorrigan skrev:Är det ngn som ska gå på söndagen?
:hello: Jag ska. Sen eventuellt en till här på sjalbarn, men det kanske hon vill säga själv isåfall.
:D Jag vill så gärna gå men vet inte om jag hinner dit..... Går ni på fm?
Blir nog högst troligt på förmiddagen, tänkte försöka sikta på senast 11. Men eftersom maken kanske skulle med får vi se hur det blir med den saken. :lol:
Användarens profilbild
Av MuuM
Fredag kl 10, entrén
zandrama
tinaw (ska jag ta med en stor kartongbit som det står "SjalBarn" på? :wink: :Hahaa:
Ms Morrison (tar nog vagnen så jag har nåt att lasta i :wink:)
MuuM - med magen. Skulle det hända nåt innan så smsar jag Tinaw eller Kvarnvik/Glis så ni vet.
Användarens profilbild
Av tinaw
MuuM skrev:Fredag kl 10, entrén
zandrama
tinaw (ska jag ta med en stor kartongbit som det står "SjalBarn" på? :wink: :Hahaa:
MuuM - med magen. Skulle det hända nåt innan så smsar jag Tinaw eller Kvarnvik/Glis så ni vet.
:tumsup:

Fast helst vill vi att du kommer förstås!
Användarens profilbild
Av MuuM
tinaw skrev:
MuuM skrev:Fredag kl 10, entrén
zandrama
:tumsup:

Fast helst vill vi att du kommer förstås!
Japp, jag med. :-) Men om det är så att jag är hemma från BB kan ni ju komma och hälsa på och krama lite på mig. Det är bara tio minuter från mässan!
nakum skrev:
McMorrigan skrev:
nakum skrev:
:hello: Jag ska. Sen eventuellt en till här på sjalbarn, men det kanske hon vill säga själv isåfall.
Blir nog högst troligt på förmiddagen, tänkte försöka sikta på senast 11. Men eftersom maken kanske skulle med får vi se hur det blir med den saken. :lol:
Jag vet inte alls hur det blir än men har inte förlorat hoppet än! :)
McMorrigan skrev:
nakum skrev:
McMorrigan skrev:
nakum skrev:
Jag har fått till barnledigt på söndagen så jag kommer nakum ! Försöker komma på fm, också, men jag blir nog kvar ett tag och riktigt gottar mig... Kan du inte komma på sönd också Liten Vus? Och så får jag träffa en till IRL ,McMorrigan?
:app:
Fredag kl 10, entrén
zandrama
Elin J
annikajo skrev:
McMorrigan skrev:
nakum skrev:
McMorrigan skrev:
nakum skrev:
Jag har fått till barnledigt på söndagen så jag kommer nakum ! Försöker komma på fm, också, men jag blir nog kvar ett tag och riktigt gottar mig... Kan du inte komma på sönd också Liten Vus? Och så får jag träffa en till IRL ,McMorrigan?
:app:
Om jag får till det.... Jag jobbar både fred och lörd..... Men är ledig söndag, bara lite praktiska grejor att lösa..... :)
Användarens profilbild
Av jazoo
Fredag kl 10, entrén
zandrama
Elin J
jazoo - jag tror jag har ett sjalbarnsnyckelband som jag kan rota fram...
Användarens profilbild
Av jazoo
Elin J skrev:
jazoo skrev:
Ms Morrison skrev:
jazoo skrev:Förra gången jag gick på syfestival så kom jag hem med massor av tyger som sen låg och gav mig dåligt samvete tills jag skickade iväg dem till en fantastisk SBare som sydde finfina kläder till mina barn. Men kanske kan det vara värt att gå i alla fall, bara för att träffa er alla och kika på allt kul som man kan pyssla med. Men hindra mig om jag försöker köpa för mycket tyger. :lol:

Det jag försöker säga är att jag kanske kommer! :D
:eld:
:heart: 8)
Annars kanske vi ska försöka få till syträff hos mig igen. Jag är hemma rätt mycket nu och har fungerande symaskiner igen. Fast jag har nog tyg här så det räcker till dig också i så fall iofs :D

Jag tänkte nog försöka komma på fredag men jag ska inte heller köpa massa tyg för jag har så mycket redan och syr inte så ofta längre. Men jag virkar rätt mycket så lite garn kan jag kanske få köpa.
Syträff låter roligt! Om jag inte behöver jaga min lilla hulligan så att han inte knuffar och slåss för mycket med Linnéa... :roll: Men jag köper nog tygerna direkt av dig i så fall :lol:

Jag ska förresten också köpa lite virkgarn. Alice har en ny restaurang i lekrummet som heter "Goda rätter" och dit behövs det massor av leksaksmat. :mrgreen:
jazoo skrev:Fredag kl 10, entrén
zandrama
Elin J
Vad kul att ni ska ses. Då kan inte jag. Tror söndagen passar bäst med man och barn och allt. Hur är det då tror ni? Hysteriskt? :lol:
Fredag kl 10, entrén
zandrama
tinaw (ska jag ta med en stor kartongbit som det står "SjalBarn" på?
Ms Morrison (tar nog vagnen så jag har nåt att lasta i )
Elin J
Systeryster - kommer med Ms Morrison
Jag kommer nog som sagt också på fredagen. Och kommer jag bör jag baske mig se till att komma så tidigt som möjligt för då måste jag vara hemma och hämta barn 13.30...... Blir nog ingen lunch den dan inser jag :roll:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?