Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
jättesöt!!! Har en sköldpadda färdig förutom monteringen.....bild kommer sen nå'n gång!! :lol:
Användarens profilbild
Av Elinea
Jättefin :D Jag har virkat massvis med amigurumis men har nog inte några bilder på dem tyvärr men jag får väl ta och fixa lite bilder kanske. Nu i veckan virkade jag Ior och det var väldigt uppskattat eftersom Linnéa älskar Nalle Puh.
Användarens profilbild
Av Cayenne
Elin J skrev:Jättefin :D Jag har virkat massvis med amigurumis men har nog inte några bilder på dem tyvärr men jag får väl ta och fixa lite bilder kanske. Nu i veckan virkade jag Ior och det var väldigt uppskattat eftersom Linnéa älskar Nalle Puh.
kul med Ior!
Hittar du på själv, eller använder du mönster?
Användarens profilbild
Av Elinea
Cayenne skrev:
Elin J skrev:Jättefin :D Jag har virkat massvis med amigurumis men har nog inte några bilder på dem tyvärr men jag får väl ta och fixa lite bilder kanske. Nu i veckan virkade jag Ior och det var väldigt uppskattat eftersom Linnéa älskar Nalle Puh.
kul med Ior!
Hittar du på själv, eller använder du mönster?
En del har jag hittat på själv och en del är virkade efter mönster. Ior hade jag inget mönster till så den hittade jag på själv.
Användarens profilbild
Av Elinea
Här kommer några bilder. Inser nu att Ior inte är riktigt färdig för han skulle få en rosett på svansen också var det tänkt.

Bild
Bild
Bild
Av ele
jättesöt mus!
det kanske är dags jag gör klart min fågel.... snart tre år sedan jag började...
Användarens profilbild
Av Zai
:loving: jag gör en åsna nu, får se hur den blir...

och Elin J: Vilken otroligt söt apa på tredje bilden! Den i röd tröja. Var kan man få tag på det mönstret?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?