Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
Finns det nån som kan tänka sig göra det? Jag vill så gärna lära mig knyta upp Arvid på ryggen men vill inte köpa nån ny sjal förrän jag har lärt mig ordentligt. Än så länge har försöken inte gått så bra men det har varit långa sjalar (över 5 m) och en ovillig pojk, kanske han är mer villig nu när han är lite äldre. Han älskar ju att sitta på ryggen i sele så...
Ingen fin sjal men den ska helst vara mjuk och lättknuten... :hjarta:
(Jag är förresten 172 lång och har strl 42 om det kan ge nån hint om hur lång sjalen behöver vara...)
Användarens profilbild
Av Keke
Du kan prova hemma hos mig om du vill, här finns sjalar förvisso rätt långa de med.
Av Hell Cat
lena_l skrev:Du får gärna låna min diddy Till som är 4,2 och perfekt till ryggknytning. :D Mjuk och go!
Jag har haft en Till som jag inte riktigt kom överens med men så var den heller inte så mjuk...hmmmm kanske skulle jag låna denna?
Jag har hund förresten, det glömde jag nämna.
Användarens profilbild
Av sacha42
JennyB73 skrev:
lena_l skrev:Du får gärna låna min diddy Till som är 4,2 och perfekt till ryggknytning. :D Mjuk och go!
Jag har haft en Till som jag inte riktigt kom överens med men så var den heller inte så mjuk...hmmmm kanske skulle jag låna denna?
annars har jag ju en och annan sjal liggandes som du kan få låna.
Av Hell Cat
sacha42 skrev:
JennyB73 skrev:
Vad för några finns det?
Användarens profilbild
Av sacha42
JennyB73 skrev:
sacha42 skrev:
JennyB73 skrev:
Vad för några finns det?
Vilka märken gillar du?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?