Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lillvilda
jag har några vänner som varit här idag å klämt på min mei tai för de väntar barn. Dom ville hellre ha en mei tai än en babybjönr, dom e så kloka mina vänner :app: Å efter att känt på min mei tai med lillen i så bestämde dom sig för att mei tai skulle det bli så nu skulle dom jaga upp en. Men då slog det mig att killen har släkt i japan. Bär dom i mei tai japan? eller vad bär de i där? Jag vet att dom ska dit sen, kanske kan dom få tag i nån vacker där till bra pris. eller bär man i nått helt annat där? vart har mei taien sitt ursprung egentligen?
Av surftrollet
Man kan ju bära japanskt i ringsjal, så har de sånna månne? Traditionellt använder de väl onbuhimo tror jag.
Användarens profilbild
Av lillvilda
esarina skrev:Man kan ju bära japanskt i ringsjal, så har de sånna månne? Traditionellt använder de väl onbuhimo tror jag.
Är onbuhimo som en meitai fast med ringar där nere lr är jag helt ute å cyklar?

Nån som provat att bära i en sån?
Användarens profilbild
Av BijouMaBell
Ursäkta ett korkhuvud, men vad är det egentligen för skillnad på en Mei Tei och en onbuhimo? Jag tycker de ser likadana ut... :hmm:
Användarens profilbild
Av BijouMaBell
...det verkar inte vara ringar på alla... :shock:
Användarens profilbild
Av Elin G
I Japan bär de i allehanda märkliga redskap och ringsjal. Fråga miriel om köptips, hon är Japanexpert :D
Användarens profilbild
Av Eaive1
Men de kan ju köpa en mei tai här, och en till när de är i japan :twisted:
De behöver ju flera såklart :lol:
Användarens profilbild
Av lillvilda
Eaive1 skrev:Men de kan ju köpa en mei tai här, och en till när de är i japan :twisted:
De behöver ju flera såklart :lol:
ja precis vad jag sa när jag nyss pratade med dom. :D Det är faktiskt inte så dumt att iaf ha 2 för jag känner att 2 mei taier vore inte fel då när man måste tvätta en. Nu får vi tvätta å sen torktumla för lillen klarar sig inte vidare länge utan sin mei tai. så såklart måste dom köpe en i japan oxå :twisted:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag har en Ombuhimo.
Det är mycket riktigt som en MT fast mid ringar istället för de nedre, midjabanden.
Den är smidig och bekväm. ´Rekomenderas! :D
Ps. kolla mitt krypin på FL för bild... Heter samma där.
Användarens profilbild
Av lillvilda
Ullegulle78 skrev:Jag har en Ombuhimo.
Det är mycket riktigt som en MT fast mid ringar istället för de nedre, midjabanden.
ja den såg väldigt smidig ut å för mig som är mei tai frälst så tycker jag den verkar himla smart. Vackra. vore kul att prova en nångång. ska kanske be kompisarna hålla ögonen öppna efter en om de är till japan.
Användarens profilbild
Av BijouMaBell
Ullegulle78 skrev:Jag har en Ombuhimo.
ombuhimo, heter det & inget annat kostigt jag skrivit i din gb på fl.... på vilket sätt är den smidigare?

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?