Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Jag var där förra året, väldigt trevlig mässa! Som tur var hade jag knappt med mig några pengar dock, köpte bara några vackra ullgarner. Min mamma köpte desto mer. 8)
Av leonie
sagogrynet skrev:
leonie skrev:sagogrynet: du är ond! Ond, ond, ond!!! :cry: :wink:

Min man fyller år den 28 mars. Visst vore det en bra födelsedagspresent att åka till symässan?! :love:
:fnissa:

Absolut! :D
Vad bra! Förra året var vi på pelargonutställning på hans födelsedag. Det var mycket uppskattat! Han kommer att älska mitt förslag! :loving: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av teres
Fram till nr tre kom så brukade maken följa med på symässor, ni skulle sett honom strutta fram med lillan på ryggen och alla tanterna som gav honom uppmärksamhet för detta :lol:

Om det gick hade jag gärna haft med maken för då får jag mer handlat, han är mer typen -om du vill hadet och vi har råd, köp det! Istället för som jag som tycker att det är för dyrt och snålar. Jag hade troligen fortfarande varit utan overlock om inte maken hade puschat mig att köpa en på symässan för 5 :hmm: år sedan. Men någon måste passa småttingarna, för symässa med vild 1½ och vildare 3 åring är INTE ett alternativ. (kanske storan på 8 vill följa med?)

Skulle vi inte kunna försöka ses, kanske fika ihop, beundra varandras inköp etc?
Användarens profilbild
Av Bowzee
teres skrev:Skulle vi inte kunna försöka ses, kanske fika ihop, beundra varandras inköp etc?
Vi har ju inte setts på snart ett år! :shock:
Jag fikar gärna, jag ska ju vara barnledig! :o
Av Abunai
Bowzee skrev:
teres skrev:Skulle vi inte kunna försöka ses, kanske fika ihop, beundra varandras inköp etc?
Om jag tar mig dit så blir det nog utan barn så jag tar gärna en paus i shoppingen, men jag får se hur det ser ut när det närmar sig.
Användarens profilbild
Av Bowzee
Abunai skrev:
Bowzee skrev:
Om jag tar mig dit så blir det nog utan barn så jag tar gärna en paus i shoppingen, men jag får se hur det ser ut när det närmar sig.
:vågen:
Användarens profilbild
Av Bowzee
Jag har nog varit i malmö en handfull gånger, och alla gånger i bil med någon annan. Jag hittar alltså ingenstans. :|
Någon som ska åka buss/tåg in som vill mötas upp och ha följe? Jag kommer med största sannolikhet gå vilse annars :lol:

Ska jag säga att jag längtar? Jag har inte mycket tyg kvar i garderoben, men ett himla sug på att sy åt bebisen och Johanna :D
Av Abunai
Och jag vill köpa garn! :vågen: Undrar hur jag ska ha råd till det, dock. :roll:

Vi kommer nog att ta bussen dit, men bara från södervärn. Min mamma följer med också. ;)
Användarens profilbild
Av teres
Jag ska in på lördagen. Jag måste hänga på låset på morgonen eftersom vi ska på kalas på em. Vem kan mer på lördag fm?

Jag kan ev hämta upp, antingen på vägen från Eslöv/Lund/Malmö eftersom jag kör. Finns diverse barnstolar i bilen om det behövs (men ingen plats för vagn :lol: ) och jag har INGA :rock: barn med mig.
Av maya
Är också fruktansvärt sugen på symässan. Funderar på att ta ledigt för min illbattiga tonåring och tvinga med henne. Sen får vi väl stanna på nåt som hon också tycker är kul Twinsen 4 år uppskattar säkert mässan också. Men vi får se hur det ligger till med ekonomi och orken nästa fredag.
Användarens profilbild
Av teres
Jag får göra en rask ändring av planerna, blir tvungen att jobba på lördag, så jag åker in imorgon fredag på symässan. Finns det någon sjalbarnare där som jag kan hålla utkik efter?
Av Abunai
Vi kommer komma under lördagen. Någon där då? Antar att vi går dit runt 10-tiden och hem när vi har tröttnat. Antagligen bara jag och min mamma. Men om någon har lust att växla några ord eller något liknande så gör jag gärna det! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?