Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammagumman
Scharlott skrev:
katha skrev:Om du får välja EN (ev.två) Ellevillsjal, vilken skulle det bli?
Åh så svårt att bara välja en (eller två) :hmm: :lol: Jag hade en Original allra först. Nu en Jade Deli LE (dvs den turkosbruna) och Ocean är en klar favorit. Sedan är Curry (som sitter på skräddarbysten i Ingaredsbutiken) himla fin också, men tyvärr är inte orange min färg :| Och så finns ju Caelum också om man vill ha en mer neutral färg. Så en Zara Ocean och en Caelum She/He kanske 8)
:hellu: :fnissa:
Användarens profilbild
Av Scharlott
mammagumman skrev:
Scharlott skrev:
katha skrev:Om du får välja EN (ev.två) Ellevillsjal, vilken skulle det bli?
Åh så svårt att bara välja en (eller två) :hmm: :lol: Jag hade en Original allra först. Nu en Jade Deli LE (dvs den turkosbruna) och Ocean är en klar favorit. Sedan är Curry (som sitter på skräddarbysten i Ingaredsbutiken) himla fin också, men tyvärr är inte orange min färg :| Och så finns ju Caelum också om man vill ha en mer neutral färg. Så en Zara Ocean och en Caelum She/He kanske 8)
:hellu: :fnissa:
:lol: Klockrent eller också inte :? Vad vi i alla fall kan slå fast är att det finns många fina Ellevillsjalar och det gör det hela sååå svårt att välja bara en 8)
Av Tiaramoll
Min Zara är invigd!!! :vågen: :tumup:

Bild

:heart: :love: :heart:
Favorit i repris, hade en smal förut. Vilken skillnad med denna bredare, och så har den snyggare "tvättlappar" också än de jag hade innan. Lättare att knyta med denna bredare tycker jag. :tumup:

Nu återstår det bara att se ifall Zarorna kan "yngla av sig" också. Hade ju 2 st förut. Fast från 2 smala till ingen alls, och till en bred Zara är klara framsteg!

Drömmer om en bild med Zara lavendel, purple och aubergin bredvid sig och gärna denna trio bredvid kommande tricolor Pink och Purple. :hmm:
Av Tiaramoll
Scharlott skrev: Så fina ni är :love:

Tack, tack! Nu gäller det bara att trolla fram härliga bärtillfällen också, börjar med dåligt med sådana tillfällen :cry:
Av Tiaramoll
Det blev ett bärtillfälle, sjalen räddade gårdagens kvällsmat från undergång. :tumup:

Bild

Lite stor bild kanske, orkade inte göra om den igen.

Tösen har förut inte kunnit sitta i "ryggsäcks-knyt", fast denna bredd räckte till. Hmm, nåja, tills pappa kom hem och tösen drog ihop sina ben och försökte sprattla sig loss. Det finns nog ingen bredd som står emot ett sådant bensprattel. :wink:

Nu hänger Purple på tork, första tvätten mest för sakens skull. Har haft sån önskan att använda den innan så den blev aldrig tvättad före invigningen.
Av KattenFindus
Scharlott skrev:
fjällrävsmamma skrev:*tassar*

jag vill ha en Zara: Deli, Caffe, Leaf eller Original :love:
Zara finns många fina färger :love:
Kommer 4,7 hem i lite fler färger framöver?
Tänkte det står ju "slut" på en hel del 4,7 Zaror. :)
(tur det när man har en saftig veterinär räkning på ingående :? )
Användarens profilbild
Av tweed
KattenFindus skrev:
Scharlott skrev:

Undrar lite samma :D Kommer det att komma in Zara Tri-green i 4,2?
Användarens profilbild
Av Scharlott
KattenFindus skrev:
Scharlott skrev:

Ja, det kommer komma in tillsammans med bambusjalarna :D Är det någon Zara-färg som speciellt intressant?
Användarens profilbild
Av Scharlott
kvarnvik skrev:Undrar lite samma :D Kommer det att komma in Zara Tri-green i 4,2?
Det kommer nya TriGreen senare i sommar och då kan jag ta hem 4,2 om önskemål finns 8)
Användarens profilbild
Av tweed
Scharlott skrev:
kvarnvik skrev:Undrar lite samma :D Kommer det att komma in Zara Tri-green i 4,2?
Det kommer nya TriGreen senare i sommar och då kan jag ta hem 4,2 om önskemål finns 8)
Du hojtar till när det är dags att beställa va? :D Vad kostar en sån isf?
Användarens profilbild
Av Scharlott
kvarnvik skrev:
Scharlott skrev:
Du hojtar till när det är dags att beställa va? :D Vad kostar en sån isf?
Zara Tricolor i längden 4,2 m kostar 1080 kr. Det går bra att redan nu maila en intresseanmälan att förhandsboka så hör jag av mig så snart det är dags 8)
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?