- sön feb 07, 2010 12:44
I veckan begick jag ett riktigt kardinalfel: Gick ut UTAN sjalen!!!!
Ska aldrig göra det igen!!!
Skulle hämta maken på jobbet och eftersom Emmas insats till bilstolen, "baljan", var inne satt jag henne i den och gick ut med alla fyra busar till garaget. Vad händer? Det är för trångt för att få in "baljan" i bilen. Måste alltså ta ur Emma ur stolen och ha henne i famnen medans jag backar ut.
Sedan får vi för oss att vi ska handla på hemvägen och när vi ska in lämnar vi duktigt baljan i bilen. Jag bär Emma, skötväska och någon kasse, samtidigt som alla tre grabbarna vill hålla handen (blir ledsna när de inte får det
) och jag ska låsa upp porten, brevlådan och ytterdörren. Stackars maken ser ut som en packåsna med ett berg kassar och till och från grabbarna hängandes i armarna.
Hm, rörig berättelse, men så var det rörigt också.
Kontentan blir: Lämna aldrig sjalen hemma någon gång!!!!!!

Skulle hämta maken på jobbet och eftersom Emmas insats till bilstolen, "baljan", var inne satt jag henne i den och gick ut med alla fyra busar till garaget. Vad händer? Det är för trångt för att få in "baljan" i bilen. Måste alltså ta ur Emma ur stolen och ha henne i famnen medans jag backar ut.
Sedan får vi för oss att vi ska handla på hemvägen och när vi ska in lämnar vi duktigt baljan i bilen. Jag bär Emma, skötväska och någon kasse, samtidigt som alla tre grabbarna vill hålla handen (blir ledsna när de inte får det

Hm, rörig berättelse, men så var det rörigt också.
Kontentan blir: Lämna aldrig sjalen hemma någon gång!!!!!!
William & Michael -05, Alexander -06, Emma-10