Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sussry
I veckan begick jag ett riktigt kardinalfel: Gick ut UTAN sjalen!!!! :hide: Ska aldrig göra det igen!!!
Skulle hämta maken på jobbet och eftersom Emmas insats till bilstolen, "baljan", var inne satt jag henne i den och gick ut med alla fyra busar till garaget. Vad händer? Det är för trångt för att få in "baljan" i bilen. Måste alltså ta ur Emma ur stolen och ha henne i famnen medans jag backar ut.
Sedan får vi för oss att vi ska handla på hemvägen och när vi ska in lämnar vi duktigt baljan i bilen. Jag bär Emma, skötväska och någon kasse, samtidigt som alla tre grabbarna vill hålla handen (blir ledsna när de inte får det :( ) och jag ska låsa upp porten, brevlådan och ytterdörren. Stackars maken ser ut som en packåsna med ett berg kassar och till och från grabbarna hängandes i armarna.
Hm, rörig berättelse, men så var det rörigt också.
Kontentan blir: Lämna aldrig sjalen hemma någon gång!!!!!!
Användarens profilbild
Av emelie
:this: word!
Användarens profilbild
Av sussry
naimiez skrev::heart: Precis! Kanske ha en extra i bilen ifall man är tankspridd ;-)
Skulle behövas!!!
Användarens profilbild
Av emelie
sussry skrev:
naimiez skrev::heart: Precis! Kanske ha en extra i bilen ifall man är tankspridd ;-)
Skulle behövas!!!
Jag har fortfarande en ringsjal liggandes i bilen trots att ingen av pojkarna skulle låta sig bäras i den ens en meter nu för tiden.
Men man vet ju aldrig. :lol:

Man behöver helt klart en "bilsjal".
Användarens profilbild
Av Tussilago74
Lustigt, tänkte precis detsamma idag då jag hamnade i köpcentrum och UTAN bärdon :( hade ifs en vagn men den funkar inte medan resten av familjen är på bio i 1h 45 min. Hon vill inte sitta där så länge - däremot älskar hon just nu att sitta fram i Manducan mot mig :heart:
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag gjorde det idiotiska att sätta ungen i pulkan och gå iväg. När vi sen skulle hem hade de grusat vägen där vi gick på morgonen! :whut: Jag fick bära unge i hal overall, fårfäll och pulka i 25 minuter.... veckans motionspass! SÅ många gånger jag svor över att jag inte tog selen också!
Användarens profilbild
Av UWO
sussry skrev: Kontentan blir: Lämna aldrig sjalen hemma någon gång!!!!!!
:iagree:
Glömde häromdagen. "för jag skulle ju ändå bara iväg en kort sväng och..." vilket naturligtvis blev en lite promenad till en närliggande affär och så :duh: varför tog jag inte med en sjal eller sele?!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?