Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sussry
I veckan begick jag ett riktigt kardinalfel: Gick ut UTAN sjalen!!!! :hide: Ska aldrig göra det igen!!!
Skulle hämta maken på jobbet och eftersom Emmas insats till bilstolen, "baljan", var inne satt jag henne i den och gick ut med alla fyra busar till garaget. Vad händer? Det är för trångt för att få in "baljan" i bilen. Måste alltså ta ur Emma ur stolen och ha henne i famnen medans jag backar ut.
Sedan får vi för oss att vi ska handla på hemvägen och när vi ska in lämnar vi duktigt baljan i bilen. Jag bär Emma, skötväska och någon kasse, samtidigt som alla tre grabbarna vill hålla handen (blir ledsna när de inte får det :( ) och jag ska låsa upp porten, brevlådan och ytterdörren. Stackars maken ser ut som en packåsna med ett berg kassar och till och från grabbarna hängandes i armarna.
Hm, rörig berättelse, men så var det rörigt också.
Kontentan blir: Lämna aldrig sjalen hemma någon gång!!!!!!
Användarens profilbild
Av emelie
:this: word!
Användarens profilbild
Av sussry
naimiez skrev::heart: Precis! Kanske ha en extra i bilen ifall man är tankspridd ;-)
Skulle behövas!!!
Användarens profilbild
Av emelie
sussry skrev:
naimiez skrev::heart: Precis! Kanske ha en extra i bilen ifall man är tankspridd ;-)
Skulle behövas!!!
Jag har fortfarande en ringsjal liggandes i bilen trots att ingen av pojkarna skulle låta sig bäras i den ens en meter nu för tiden.
Men man vet ju aldrig. :lol:

Man behöver helt klart en "bilsjal".
Användarens profilbild
Av Tussilago74
Lustigt, tänkte precis detsamma idag då jag hamnade i köpcentrum och UTAN bärdon :( hade ifs en vagn men den funkar inte medan resten av familjen är på bio i 1h 45 min. Hon vill inte sitta där så länge - däremot älskar hon just nu att sitta fram i Manducan mot mig :heart:
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag gjorde det idiotiska att sätta ungen i pulkan och gå iväg. När vi sen skulle hem hade de grusat vägen där vi gick på morgonen! :whut: Jag fick bära unge i hal overall, fårfäll och pulka i 25 minuter.... veckans motionspass! SÅ många gånger jag svor över att jag inte tog selen också!
Användarens profilbild
Av UWO
sussry skrev: Kontentan blir: Lämna aldrig sjalen hemma någon gång!!!!!!
:iagree:
Glömde häromdagen. "för jag skulle ju ändå bara iväg en kort sväng och..." vilket naturligtvis blev en lite promenad till en närliggande affär och så :duh: varför tog jag inte med en sjal eller sele?!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?