Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av UWO
Inte heller någon sjal men en mt, helst babyhawk skulle jag vilja ha efter att maken beställde en. Men.. ekonomi finns inte.
Sen är jag lite nyfiken på ull-sjal och kashmir men finns inte pengar till en begagnad beco så finns det ju knappast till sånt heller.
(dessutom är min sjallåda full så jag skulle behöva nytt förvaringsutrymme också, även om det problemet är lite av underordnad betydelse)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
UWO skrev:Inte heller någon sjal men en mt, helst babyhawk skulle jag vilja ha efter att maken beställde en. Men.. ekonomi finns inte.
Sen är jag lite nyfiken på ull-sjal och kashmir men finns inte pengar till en begagnad beco så finns det ju knappast till sånt heller.
(dessutom är min sjallåda full så jag skulle behöva nytt förvaringsutrymme också, även om det problemet är lite av underordnad betydelse)

Men jag flyttar ju upp snart!!! Bor du i närheten av Östersund? I så fall kan vi ju bytlånas lite! Jag har en ullsjal, som jag försöker sälja, men ingen rusning direkt... :shock: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av UWO
Be-Linda skrev:
UWO skrev:Inte heller någon sjal men en mt, helst babyhawk skulle jag vilja ha efter att maken beställde en. Men.. ekonomi finns inte.

Men jag flyttar ju upp snart!!! Bor du i närheten av Östersund? I så fall kan vi ju bytlånas lite! Jag har en ullsjal, som jag försöker sälja, men ingen rusning direkt... :shock: :mrgreen:
Åhh... man kan ju hoppas att maken får jobb nån gång... :roll: Hur är ullsjalar då? För-nackdelar?
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jag tycker ullsjalar är väldigt avlastande och så är de ju mysigt med en ullis i vinterkylan! :loving:
Användarens profilbild
Av Annika E
Tack vare Mari_tres så står nu även en Neobulle på önskelistan. Eller 3... :loving:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Annika E skrev:Tack vare Mari_tres så står nu även en Neobulle på önskelistan. Eller 3... :loving:

:hopmad: Visst finns det lite väk många fresterskor på det här forumet?! :notworking: :nono:
Av sjaltokan
Be-Linda skrev:
Annika E skrev:Tack vare Mari_tres så står nu även en Neobulle på önskelistan. Eller 3... :loving:

:hopmad: Visst finns det lite väk många fresterskor på det här forumet?! :notworking: :nono:
:fnissa:
Användarens profilbild
Av Annika E
Be-Linda skrev:

Ja, hujedamej! :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?