Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Visst är det smidigt med sjal i folkmassor, men just på Lisseberg vill jag gärna ha barn i vagn för då vill jag ÅKA BERGOCHDALBANA!!!!! Ja inte vara för min egen skull altså utan även för de äldre barnen, dom vill ju åka karusell med mamma och då måste någon anna vuxen ta hand om Pelle, helt klart smidigare med vagn.
Användarens profilbild
Av Bina
Vi körde bådeock när vi var där... vagn o sjal.. du stötte säkert på en förklädd sb-are :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
När vi var på liseberg förra måndagen såg vi inte heller en enda sjal. Jag var så glad att slippa ha med mig en klumpig vagn på Liseberg. Vi gjorde som så att maken bar första passet och så bar jag andra. Fick åka en hel del med dottern och vi hade en jättetrevlig dag på Liseberg. Jasg undrade också varför det var så många vagnar när vi var på Liseberg. En ryggsäck och en sjal så klarar man en hel dag med ombyten, matsäck, blöjor osv.
Användarens profilbild
Av Annika80
När vi var på Liseberg för nån vecka sen såg vi inte heller en endaste sjal, bara en BB sele med barnet utåt och en jättegammal bärstol.
Amy åkte både vagn, sele och gås. och många fick stora ögon :shock: , när de såg oss, särskillt när jag knöt upp henne.
Användarens profilbild
Av sanna73
Personligen tycker jag sjal är perfekt för Liseberg, för då "kan" man ju inte åka något :lol: (för oss som blir lätt åksjuka alltså :wink: )

Men annars håller jag med, det är förvånandsvärt få sjalar på Liseberg. Jag och sonen promenerar där en del (bor nästan granne och har årskort så då måste man nästan det :mrgreen: ) och det är sällan vi ser en sjal :hmm:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?