Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Nu har jag snart såld alla sjalar som jag inte hade tänkte behålla till nästa lilla bebis
och mitt sjalbestånd har krympt nu vill jag köpa något nytt roligt men vad? :gaah:

Har förhandsbokat en natibaby men jag är inte 100 på att det är något som faller mig i smaken. :rodna:

Tänk om jag inte kommer vilja köpa en endaste ny sjal under hela nästa bärperiod..

:notworking: :siishah: :whut: :notworking:
Användarens profilbild
Av sapos
:klappa: Jag tror du kommer hitta mycket nytt att köpa!

Hunnit testa acs än? Har min lollipop som ska få vandra vidare då jag knappt bär i sjal längre :|

Sen tror jag det kommer komma mycket spännande under året nu :tumup:
thowida skrev:Nu har jag snart såld alla sjalar som jag inte hade tänkte behålla till nästa lilla bebis
och mitt sjalbestånd har krympt nu vill jag köpa något nytt roligt men vad? :gaah:

Har förhandsbokat en natibaby men jag är inte 100 på att det är något som faller mig i smaken. :rodna:

Tänk om jag inte kommer vilja köpa en endaste ny sjal under hela nästa bärperiod..

:Hahaa: :Hahaa:

Det kommer nog ska du se!!! :heart:
Av sjaltokan
sapos skrev::klappa: Jag tror du kommer hitta mycket nytt att köpa!

Hunnit testa acs än? Har min lollipop som ska få vandra vidare då jag knappt bär i sjal längre :|

Sen tror jag det kommer komma mycket spännande under året nu :tumup:
Jadå det har bott en acs här och den har flyttat.. :oops:
Be-Linda skrev:
thowida skrev:Nu har jag snart såld alla sjalar som jag inte hade tänkte behålla till nästa lilla bebis

:Hahaa: :Hahaa:

Det kommer nog ska du se!!! :heart:
precis, efter att ha varit nöjd i 2år har jagvisst återfallit i köp :twisted: klor nu då lillebror anlänt :roll:
du kommer hitta nytt till bebis att prova :tumup:
thowida skrev:

Tror du verkligen att det skulle inträffa? Jag tror du kan vara lugn på att du kommer köpa en hel del sjalar även nästa gång. :tumup:
Sådär känner jag också :shock: Har inte ens kunnat bestämma mig för vilken trikå som ska föräras bebisen. Och en ny sele sen tänker jag..? Kanske en ny härlig vävd? Men jag är bortkollrad igen precis som i början...
Av sjaltokan
Scharlott skrev:
sapos skrev::Sen tror jag det kommer komma mycket spännande under året nu :tumup:
:iagree:
Jag är övertygad om att det kommer komma en hel del fina bärsjalar under året som kommer falla dig i smaken 8)
Då litar jag på dig. :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?