Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av leonie
Förstagångsmamman funderar... Vad ska jag ha för sjal/ar?!

Trikåsjal... vilken? Finns det någon som är stadig och sval? Hur är en Lovey Duds i bomull, någon som har erfarenhet?

Vävd sjal... vilken? En tunn vävd tänker jag mig, som förstås gärna ska funka att bära i även när bebis har växt lite. Förslag?
Nu med andra barnet tänker jag att till en nyföding duger nästan vad som helst, så länge det är svalt och mjukt, men som nybörjare är trikå lite mer förlåtande, lättare att få till snabbt. Jag har skaffat två mimmis krinklade (vävda) och tänkte ev också skaffa en WBS som är stretchig, men vi får se. Jag har inte provat så många trikåer, hade en Moby Wrap (tjock!) till min oktoberbebis och den kommer jag inte använda i sommar.
Av leonie
Tackar för svar! Nu har jag läst på lite (lite till, jag läser och läser, men det finns ju så många...) Börjar faktiskt luta åt en gauze och en looma sino nu! Då kan man ju växla lite mellan vävd och trikå. Och båda är tunna, vilket nog är ett måste, för efter denna hemska kalla vinter måste det ju komma en riktigt varm och skön sommar!

Sen är jag ju sugen på en girasol, de är ju så vackra! :love: Men det kommer ju en höst också... :wink:

Men esarina - var köper man mimmis krinklade? Hittar inget när jag googlar.
Jag har för mig att Mimmi la ner :hmm: så det är begagnat som gäller, men de ska väl i princip vara som gåsarna. Har inte haft tillgång till båda samtidigt så jag kunnat känna på skillnaden.
Av sjaltokan
leonie skrev: Men esarina - var köper man mimmis krinklade? Hittar inget när jag googlar.
Finns bara begagnade, men annars kan man köpa krinklat tyg och fålla själv så blir det samma. :tumup:

Jag tycker gauzen är något tjockare än de krinklade jag haft.
Av leonie
Ja, sy själv skulle man ju kunna göra... :hmm: Får se hur det blir, har en gauze på lut och en Sino kommer med posten vilken dag som helst! Och en ringsjal... Det verkar som att jag har börjat samla redan... :hide:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?