Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
När ni har barnet i vagnen var har ni då sjalen? Jag har försökt spana efter sjalar på både Liseberg och Malmöfestivalen den senaste tiden. Såg inga sjalar eller mt i dessa folkhav. Otroligt många vagnar ser man ju dock men jag vet inte var jag ska titta för att se om det finns en sjal liggandes, så snälla var har ni era sjalar så att jag kanske kan spana någon i varje fall.
Av surftrollet
I korgen under vagnen, alternativt i skötväskan eller i en ryggsäck som någon av oss bär. Svårt att kolla efter innehållet i folks ryggor kanske. ;)
Användarens profilbild
Av Bina
under vagnen.. inte så synligt alls... det borde man kanske :roll:
Av anna m
Jag har alltid sjalen i korgen under, men jag har sett många med små bebisar som har sjalen hos bebisen.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
:lol:

Om du mot förmodan skulle förvilla dig hit till Östersund så ligger vår sjal/sele i den svarta packpåsen på vagnen, eller alt som filt i vagnen.... :wink:
Användarens profilbild
Av Gabelin
Jag brukar ha den under vagnen i korgen om det är riktigt varmt annars så gillar Elsa att ha den och mysa med i vagnen (helst rebozon som har underbara fransar att pilla på)..
Av eamane
Om solen skiner så brukar jag drapera sjalen lite runt vagnen som extra solskydd, annars som lite täcke eller ihopflätad nånstans i vagnen eller korgen...
Användarens profilbild
Av emelie
Senast jag var ute med Oliver i vagn hade jag Groddyn som solskydd spänd från handtag till fotstöd o täckandes hela Racen.
Gick garanterat inte att missa. ;)
Tanken var att han skulle sova där inne, men han satt bara o kikade ut genom springan längst fram. :roll:

Annars hade jag sjalen i liggvagnen, antingen vid fotänden eller som filt.
När vi hade sittvagn hade jag den i skötväskan.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Min ligger i skötväskan, helt osynlig. Om jag inte har sinon, då har jag den på mig. Men då brukar jag sällan ha vagn å andra sidan... (jo, vänta, det har nog hätn en gång förresten, då drog mannen vagnen)
Användarens profilbild
Av lillvilda
under vagnen i korgen.
Användarens profilbild
Av Isanna
Haha, vilken lustig fråga!

Mig får du ha röntgensyn för att komma på om jag vagnar med sjal med mig, för den ligger i väskan som hänger på vagnen oftast. Annars kan den ju bli smutsig ju! Hemska tanke! :shock: :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
Oftast flätad i korgen under vagnen. Ganska osynlig kan man säga.

Fast ibland anv jag den som solskydd eller filt :D
Av Christer Romson Lande
:D Jag går också omkring och sneglar efter sjalar i folks vagnar. (Speciellt om jag är några timmar sen på väg till en sjalträff). Själv brukar jag ha den i nätkassen och se till att åtminstonde någon bit ska synas utifrån. I en fåfäng förhopping att bli spanad här eller ännu hellre att nån från sjalbarn ska stoppa mig på stan och fråga om jag hänger här. (Ingendera har inträffat än).
Användarens profilbild
Av Annika80
Min brukar vara flätad och hängd dubbel runt handtaget så att det finns plats för annat i varukorgen.

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?