Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Blackbabe
Avtryckarfingret gick av på tradera så nu väntar jag hem en meitai från ajlavjo... (jag som knappt bär nu)
Användarens profilbild
Av telistant
Fluffboll skrev:Varför går tiden lika långsamt som en snigel med stukad fot när man väntar?
:rofl:
Användarens profilbild
Av Fluffboll
:app: :vågen: :eld:
Användarens profilbild
Av Clärchen
Clärchen skrev:
telistant skrev:
Clärchen skrev:Får man vänta på annat än sjalar och selar i den här tråden? Jag väntar iaf på en köksmaskin :love:
Man får vänta på det man väntar på :wink:
Ah det låter bra :tumup: Så småningom ska jag låta sjal :twisted: ta sitt grepp om mig igen men jag tänkte avvakta några veckor åtminstone ;) innan jag låter det ske. Tills dess alltså - en Kenwood KM Major :vågen: Tillbehören kom redan igår men jag vill inte inviga dem förrän jag har den nya maskinen hemma också.
:hopmad:
Fick just veta att den inte finns inne förrän 19 feb. :siishah: Hur kan de inte veta det förrän en vecka efter att jag lagt beställningen och resten av beställningen redan är levererad? Suck. Bara att vänta ännu längre då :roll:
Av legenden29
Blackbabe skrev:Avtryckarfingret gick av på tradera så nu väntar jag hem en meitai från ajlavjo... (jag som knappt bär nu)
Vad spännande! Hoppas barnet står ut med att bäras lite då (här funkar inget förflyttningsmedel som inte har ratt!)
Användarens profilbild
Av zmurfan
zmurfan skrev:Jag väntar.
På flera paket.
Med amningströjor.
Ett paket kom igår från sjalbarn.
Ett paket idag från blocket.
Imorgon kommer det nog ett till från blocket och ett från babyheaven. :)

Sen får jag vänta en vecka för att se om jag vinner traderaauktioner med.

Många amningströjor blir det. :app: :vågen:
Användarens profilbild
Av Clärchen
zmurfan skrev:
zmurfan skrev:Jag väntar.
På flera paket.
Med amningströjor.
Ett paket kom igår från sjalbarn.
Ett paket idag från blocket.
Imorgon kommer det nog ett till från blocket och ett från babyheaven. :)

Sen får jag vänta en vecka för att se om jag vinner traderaauktioner med.

Många amningströjor blir det. :app: :vågen:
Kul! :D
Användarens profilbild
Av Chalottentotten
Nu har mina två paket äntligen kommit till Sverige och efter lite strul så har min far fått hämta ut dem på posten. Så nu väntar jag bara på att det ska bli söndag då makens bror kommer på besök och har två nya bärdon med sig :D
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Jag har äntligen fått hem min första sjal :vågen:
(Eller egentligen inte, har ju en ringsjal och en Mei Tai här hemma men de räknas på något vis inte)
Och den är så vacker och fin och gosig :heart: :heart: :heart: Jag är helt kär i den...

En Moby D med sidenpanel :) Har ingen aning om hur den är egentligen men jag älskar den ändå...
Bild
Användarens profilbild
Av Chalottentotten
Och nu har jag fått mina två nya bærdon till Hemsedal :D
En Beco Butterfly II till mannen och en Kleinsmekker till mig :loving:
Av legenden29
Trulsamin skrev:Jag har äntligen fått hem min första sjal :vågen:
(Eller egentligen inte, har ju en ringsjal och en Mei Tai här hemma men de räknas på något vis inte)
Och den är så vacker och fin och gosig :heart: :heart: :heart: Jag är helt kär i den...

En Moby D med sidenpanel :) Har ingen aning om hur den är egentligen men jag älskar den ändå...
Bild
Instämmer om kärligheten, man blir lite såld på den!
Användarens profilbild
Av Clärchen
Sjalar kan man lita på :app: En låg på postbordet ikväll när jag kom hem (maken hade hindrat barnen från att öppna paketet, bara bra ;)) men elektronikvarorna lyser med sin frånvaro :Hahaa:
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?