Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

http://grosgrainfabulous.blogspot.com/2 ... orial.html
Någon som testat detta?
Jag har ett par jeans som passar mig om rumpan och låren, men det var ett tag sedan jag kunde knäppa dem. :oops:
Så jag tänkte, kanske man kan sy dem till ett par mamma-jeans? Vad tror ni?
Senast redigerad av Bowzee den tis feb 02, 2010 21:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Bowzee
Din mamma skrev:Det blir nog jättebra! Tänk på att muddtyg tenderar att sträcka sig en del dock! Sy mycket tightare än du tror att du ska göra.
Just det. Ska genast gå och hämta dem :D Tack för snabbt svar :)
Användarens profilbild
Av Bowzee
:gaah: :hopmad: Dumma jeans. Dumma mig som köpt så dumma jeans.
Bajs också. Det blir inga mammajeans av dem, inte. För låga i midjan. Dragkedjan slutar mitt i grenen på mig, så jag skulle vara tvungen att ha linnen som når under rumpan för att dölja mudden.
Jag har inga byxor :hopmad:

Nåja, hoppas någon annan har nytta av länken :lol:
Användarens profilbild
Av Din mamma
Bowzee skrev::gaah: :hopmad: Dumma jeans. Dumma mig som köpt så dumma jeans.
Bajs också. Det blir inga mammajeans av dem, inte. För låga i midjan. Dragkedjan slutar mitt i grenen på mig, så jag skulle vara tvungen att ha linnen som når under rumpan för att dölja mudden.
Jag har inga byxor :hopmad:

Nåja, hoppas någon annan har nytta av länken :lol:
Men sprätta bort dragkedjan och sy igen den då? Eller missförstår jag problemet? :hmm:
Användarens profilbild
Av Bowzee
Din mamma skrev: Men sprätta bort dragkedjan och sy igen den då? Eller missförstår jag problemet? :hmm:
Aaah, :lol: det skulle ju faktiskt kunna funka. Jag tänkte liksom inom boxen. Hon klipper ju bara under dragkedjan, så då måste man göra så tänker jag ju. :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Bowzee
Slutresultatet; domen lyder... Nja, sådär. Byxorna är typ sjuhundra gånger bekvämare nu än innan, men de glider ner hela tiden. Som innan, alltså :lol:
Använder jag dessa tre gånger, så har jag ändå använt dem fler gånger som mammabyxor än vanliga. :roll:

Here comes ;
Bild

Bild

Konstiga suddiga bilder, men man ser ju någorlunda. Jag hade nog velat ha mudden lite tajtare, men då kan jag nog inte ha dem länge till. :P
dom blev jätte jätte fina!
hoppas dom slutar kasa så mycket när magen blivit lite större så du kan använda dom många gånger!
:tumup: :vågen:
Din mamma skrev:Wow, snabbt jobbat! Sätt en såndär knappresår högst upp vettja!
Det var inte svårt alls. Tog knappt tio minuter. (Tur att svärmor inte vill ha tillbaka overlocken ännu :tumup: )
Jag tänkte lite på det, men jag vet inte om det hjälper. Det känns som att de kasar ner över rumpan, inte magen liksom. Svårt att förklara :P
Jag brukar också ha problemet med några byxor att mudden kasar ner det brukar jag lösa genom att ha ett linne under som jag har innanför byxorna. Då stannar de uppe mycket bättre :tumup:
Bowzee skrev:
Din mamma skrev:Wow, snabbt jobbat! Sätt en såndär knappresår högst upp vettja!
Det var inte svårt alls. Tog knappt tio minuter. (Tur att svärmor inte vill ha tillbaka overlocken ännu :tumup: )
Jag tänkte lite på det, men jag vet inte om det hjälper. Det känns som att de kasar ner över rumpan, inte magen liksom. Svårt att förklara :P
Du får äta mera knäckebrö helt enkelt :tumup: :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?