Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elflin
Nu har jag beslutsångest! :gaah:

Jag har bestämt mig för att köpa en kortare sjal till ryggknyt men jag kan ju inte bestämma mig! Jag har tittat på natibaby och girasol symphuo och :gaah: Det finns ju så mycket och samtidigt så lite att välja på, hittar liksom inte SJALEN, den som man bara MÅSTE ha som man absolut inte kan vara utan....

Ingen av er som har några tips?
Användarens profilbild
Av mammagumman
Jag brukar aldrig svara i såna här trådar eftersom jag säljer och därför är partisk. Men min spontana tanke som bärare är en Zara om du inte provat det förut. Lättknuten. Trevligt med smala ändarna och avlastar jättebra när barner växer och väger lite mer.

Jag är partisk ok :tumup: men jag säljer ju andra med 8)
Användarens profilbild
Av Scharlott
Elflin skrev:Nu har jag beslutsångest! :gaah:

Jag har bestämt mig för att köpa en kortare sjal till ryggknyt men jag kan ju inte bestämma mig! Jag har tittat på natibaby...
Jag är i och för sig partisk :wink: Samtidigt måste jag säga att Natibaby är himla smidiga och lättknutna och det är Zarorna också (som även nämns här ovanför). Båda ger suverän avlastning även när barnen blir större 8)

Men annars brukar jag oftast råda att välja en sjal i en färg du tycker om. Så vilka färger är just dina favoritsjalfärger?
Användarens profilbild
Av Elflin
Scharlott skrev:

Jag har bestämt mig för att köpa en kortare sjal till ryggknyt men jag kan ju inte bestämma mig! Jag har tittat på natibaby...
Jag är i och för sig partisk :wink: Samtidigt måste jag säga att Natibaby är himla smidiga och lättknutna och det är Zarorna också (som även nämns här ovanför). Båda ger suverän avlastning även när barnen blir större 8)

Men annars brukar jag oftast råda att välja en sjal i en färg du tycker om. Så vilka färger är just dina favoritsjalfärger?
Mina favoritfärger är grönt (skogsgrönt) och lila, gillar inte rött-orange-gult...
Användarens profilbild
Av Scharlott
Elflin skrev:
Scharlott skrev:

Mina favoritfärger är grönt (skogsgrönt) och lila, gillar inte rött-orange-gult...
Ok, här kommer ett urval med några gröna resp lila bärsjalar. Kolla även in tråden här på SjalBarn med massvis med fina gröna bärsjalar : http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=14&t=68375

Bild Bild
Bild
Bild
Av sjaltokan
joannaoj skrev:Shit, så snygg! Den grön-brun-skimrande - vad är det för någon?
zara forest
Av sjaltokan
Tycker du ska köpa den du tycker är snyggast rent uteseendemässigt, här har de sjalar som inte fallit mig i smaken utseendemässigt fått flytta även om de varit underbara att bära i. :oops:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?