Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jason
thowida skrev:Didymos Julia. :heart:
:iagree: Minns hur jag dreglade efter henne för ett par år sen :love:

Annars har jag inte så många önskesjalar, jag hänger inte med så mycket i svängarna 8)
Men en ulli har jag alltid velat ha, och en didymos iris fast det inte alls är mina färger.
Och så eva då som jag är nybliven ägare till :loving: (tack Be-Linda :heart: )
Av sjaltokan
Jason skrev:
thowida skrev:Didymos Julia. :heart:
:iagree: Minns hur jag dreglade efter henne för ett par år sen :love:
Jag har drömt om henne sen jag såg henne för första gången.. :rodna:
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag drömmer om en Simon! :love:
Användarens profilbild
Av Annika E
mari_tres skrev:
Annika E skrev:Jag drömmer om en Simon! :love:
Didymos eller Neobulle?
Didymos. Visste inte hur Neobullen såg ut så jag surfade rätt på en, den var inte så dum den heller. :) Och Lou och Lili.... :lol: Hur är Neobullen? De såg mjuka ut!
Användarens profilbild
Av telistant
en wbb lalita, en cerice skrynklig gås, en indio, himbeer och towidas röd orange och ec sol är favvoriterna

oj mycket rosa o orange blev det

sen skulle jag gärna testa lite fler olika didymos materialblandningar

sen vill jag förstås känna på om testa allt som kommer i min väg för sjal :twisted: har flyttat hit också :mrgreen:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Inte en aning :D Allt som jag inte har kanske :hmm: Har inte forskat så jättemycket men ändå blivit ägare till en del (närmre bestämt 6 långa+2ringisar) fina tygstycken (+ 1 MT, 1 patapum, 1 connecta o 1 easy hug) under de knappt 9 månaderna jag burit. :oops: Å vet ni vad? Jag bara älskar mina långa o ringisarna :loving: Stort tack t er som sålt t mig, för de flesta är köpta här på SB :D
Användarens profilbild
Av Be-Linda
zandrama skrev:1. En chokladgås, originalskrynklig.
2. Lovey duds Coriander Clay, fast i bambu, eller nån annan snygg i bambu på brun botten
3. Mörklila Moby

Annars finns nog de andra jag suktar efter.

WBS Brigid och Sebastian
Didy indio smaragd
Didy indio orange (Be-Lindas :P )
:D Primulan menar du!!! Men den kommer ju till 99 % säkerhet flytta till dig i sensommar! :tumup:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
thanisa skrev:De önskesjalar jag har finns än så länge bara i mitt huvud. Tyvärr kommer de nog aldrig att se dagens ljus heller.

Har nog ingen "vanlig" sjal som jag känner ett sug efter just nu.

Insio zimt/cobalt är det den som går att köpa du vill ha eller den med ull? Jag har en med ull och får nog ett mail i månaden med förfrågningar från folk som vill köpa den men än känner jag inte att jag skulle vilja sälja den även om jag kan vara nyfiken på hur mycket jag skulle få för den.

Var kan man köpa den???? Ja visst skulle en i ull sitta som en smäck, men jag skulle nöja mig med en i bomull om jag bara lyckades hitta en! :P :loving:
Användarens profilbild
Av zandrama
Be-Linda skrev:
zandrama skrev:1. En chokladgås, originalskrynklig.
2. Lovey duds Coriander Clay, fast i bambu, eller nån annan snygg i bambu på brun botten
3. Mörklila Moby

Annars finns nog de andra jag suktar efter.

WBS Brigid och Sebastian
Didy indio smaragd
Didy indio orange (Be-Lindas :P )
:D Primulan menar du!!! Men den kommer ju till 99 % säkerhet flytta till dig i sensommar! :tumup:
Jag vet! :vågen: :app:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Boadicea skrev:Jag har inte en enda sjal på min önskelista. Och ingen sele heller. Det är skönt. (Men då kanske det är dax att sluta hänga här...? :hmm: :Hahaa: )

:siishah: :this: Nä, nä, nä. Här kan du gott stanna kvar!!! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Boadicea skrev:Jag har inte en enda sjal på min önskelista. Och ingen sele heller. Det är skönt. (Men då kanske det är dax att sluta hänga här...? :hmm: :Hahaa: )
Det hade inte jag heller. Sen blev jag gravid... :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Liten vus skrev:Jag är nog lite knäpp för jag vill bara ha specialsjalar, såna som det bara finns EN av, inte ens limited edition är nog för mig 8) . Ja, jag trodde ju jag var nöjd men så så jag det här inlägget http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 83#p849583 :love: den skogsgröna wellen :love: .
Inte nog med att den är supersnygg, just den sjlen är löjligt mjuk också :mrgreen: känner den nuvarande ägarinnan :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?