Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Bonus
Hejsan,

är det någon som har mönster på hur man gör en skötväska. Den ska vara smidig att ta med sig både med vagn (hänga på styret) och när jag bär med sjal. Jag är INTE van att sy men har en symaskin lååångt in i förrådet som jag tänkte damma av :)

Hade vagn till mitt första barn men tänkte bära mest med sjal när jag får min bebis i december. Men hur får man med sig allt...? Blir väl tungt med både bebis och skötväska etc.

kram Kristina
Av surftrollet
Jag är ju väldigt förtjust i min då. :wink: Den är dock bäst för bärande, men den funkar att hänga på vagn med, eller lägga under. Den finns nånstans här inne.

Vi har också en babytraveller deluxe som är riktigt smidig när man har en liten plutt på magen, eftersom man kan ha den som ryggsäck och det går att packa den ganska tungt. Den kanske du kan inspireras av?
Senast redigerad av surftrollet den tor sep 27, 2007 09:06, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag har en skötryggsäck som jag trivs bra med (räcker med den +sjal när jag åker iväg en heldag med Nova-Li). (min ryggsäck är en Babybjörn Active)
Användarens profilbild
Av zandrama
Den absolut bästa skötväska jag har när jag bär i sjal är en Haglöfs Tight Small. Den funkar inte till två barn, men till ett barn är den utmärkt! Jag funderar på att byta upp mig till en medium. :roll:

Annars sydde jag en skötväska för ett år sen ungefär, den sydde jag i galon, och den blev jättecool, men jag gjorde en del missar, så här kommer min tänk på att:
*fodra väskan med tyg eller ett till lager galon
*ha ett ordentligt starkt tyg vid alla sömmar som är belastade, dvs sy inte fast axelbandet enbart i galonen
*sticka fast dragkedjan ordentligt runt om
Användarens profilbild
Av Annika80
Jag har också sytt en, av ett par gamla beiga manchesterbyxor. Jag "stal" skip hops idé med vagnsfästena men har även en axelrem.
På varje kortsida finns en byxficka med lock som är perfekt för tex mobilen.
Den är ganska fin på utsidan, men på insidan ser sömmarna värre ut :wink: Jag borde egentligen fixa en stadigare botten att ha nedtill. men väskan har ju knappt använts på månader.
Användarens profilbild
Av aspen
jag har sytt en väska jag ångrar att jag inte sydde som skötväska. ett par fästen i kanterna med tryckknappar så går den att hänga på vagnen. hur den bärs bra med sjal o dy har jag inte löst ännu.
Jag har sytt dem som dagisväskor.
http://torestorp.egetforum.se/viewtopic.php?t=46
hoppas det går att se inlägget ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?