Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

telistant skrev:
sacha42 skrev:
puh skrev:
mari_tres skrev:
Lenaskeå skrev:
mari_tres skrev:
zero.sara skrev:
Lenaskeå skrev:mari_tres och sacha42, er tur!!! :)
:iagree: :D
Håller på att sälja några sjalar, återkommer sen :wink: 8)
Vi väntar, fortfarande! :tumup:
Har ett par till som ska iväg först :Hahaa:
Äh, nu har ju jag tagit hand om två - hur många ska du sälja bort innan det är dags?! :hmm:

Nu är det dags :this:
större delen av mina är fortfarande nerpackade ju :oops:
Men nu är det dags att rota fram dem :this: Bebis är ju flera dagar gammal ju!
jag vet :oops:
Så, nu har jag sålt några sjalar... vill ni ha de restrerande i bostavsordning, uppdelade efter märke eller hur länge jag har haft dem? :lol: Eller helt enkelt i den ordning jag hittade dem då jag skrev listan? :Hahaa:
mari_tres skrev:Så, nu har jag sålt några sjalar... vill ni ha de restrerande i bostavsordning, uppdelade efter märke eller hur länge jag har haft dem? :lol: Eller helt enkelt i den ordning jag hittade dem då jag skrev listan? :Hahaa:
Vilket som är enklast ;)
mari_tres skrev:Så, nu har jag sålt några sjalar... vill ni ha de restrerande i bostavsordning, uppdelade efter märke eller hur länge jag har haft dem? :lol: Eller helt enkelt i den ordning jag hittade dem då jag skrev listan? :Hahaa:
Färgordning med hela sjalhistorian för varje sjal :tumup:
puh skrev:
:hellu: blått-lila-rött-orande-gult-vitt då, eller? :lol:
mari_tres skrev:
puh skrev:
grönt då?
telistant skrev:
mari_tres skrev:
puh skrev:
grönt då?
Hum hum. Ja, ska grönt vara före blått eller efter gult? Ska vitt kanske vara lite på undantag? :hmm: Klurigt det här, det måste ju bli rätt! :this: :mrgreen: Och beige, var kommer det in? :hmm:
mari_tres skrev:
telistant skrev:
mari_tres skrev:
puh skrev:
grönt då?
Hum hum. Ja, ska grönt vara före blått eller efter gult? Ska vitt kanske vara lite på undantag? :hmm: Klurigt det här, det måste ju bli rätt! :this: :mrgreen: Och beige, var kommer det in? :hmm:
grönt före blått och beige mellan orange och gult, alternativt efter gult och innan vitt :tumup:
mari_tres skrev:
Boadicea skrev:Nu fattar jag varför du gick om mig i gen - maken till nonsensinlägg - bara för att dra ut på det! :roll: :this: Fram med listan nu! :this:
:Hahaa:

Jag kanske ska skriva in en sjal per inlägg? :wink: :lol:
Kläm in alla i ett (om de får plats :wink: )
Och sluta hålla oss på sträckbänken nu :this:
zero.sara skrev:
mari_tres skrev:
Boadicea skrev:Nu fattar jag varför du gick om mig i gen - maken till nonsensinlägg - bara för att dra ut på det! :roll: :this: Fram med listan nu! :this:
:Hahaa:

Jag kanske ska skriva in en sjal per inlägg? :wink: :lol:
Kläm in alla i ett (om de får plats :wink: )
Och sluta hålla oss på sträckbänken nu :this:
Jag håller ju på för fullt! Stressa mig inte :fnissa: Så här långt har jag kommit.....

*EDIT* Nu är den klar!

Grönt
Hemsydd batikad
Pistage
Panama
Olivgås
Simon
Kisel
Osydd Freyaringis
Alyssa
Bb-sling grön paprika

Blått
Hav
Stjärntecken
Liljor petrol
Nino Petrol
Ringrebozo turkos multirand
Louisa turkos
Nino m ull
Aqua

Rött
Eld
Rubin/mandarin
Jim
Körsbärsgås
La rae
Katja

Orange
Öken
Orangeruta
Orange gås
Girasol (22?)
Ringo

Beige, brunt
Mimmis krinklade
Natur/brun indio
Terracotta
Wellen
Gaia
Linnebärpåse
Passionsfrukt
Zara

Vitt, grått
Indio hampa
Tricot slen
Bb-sling grey pepper
Wellen

Flerfärgade
Kati ER
Bebina regnbåge
Ringrebozo regnbåge
Rebozo robust

Inser att det kanske är vissa färger som saknas... Gult, lila och rosa typ :lol:
Senast redigerad av mari_tres den mån feb 01, 2010 10:09, redigerad totalt 1 gånger.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?