Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

När vi knytit upp tösen sitter hon bra, men blir fort blå om fötterna! Tar ju genast ur henne, antar att det är blodtillförseln som stryps på något vis.. Men hur? Kollar och hon sitter ju inte för hårt fast, så det kan inte vara det.. Kan hon sitta för brett med benen, för högt med knäna/lågt med rumpan??

Vill ju att det ska fungera och blir ju jätte nojjig och kikar på fötterna och frågar stup i kvarten om det gör ont, hon har till och med sagt att jag tjatar :D Vår prataglada 3åring :D :heart:
mimpen skrev:Blir hon inte bara kall då??

Kan du visa en bild kanske så kan kanske någon säga något klokt utifrån den??
Ska försöka få till en bild, men tror inte hon blir kall, svårt att förklara, hon är iaf inte kall då man känner på fötterna. Men ska känna en extra gång :)
Sjalen sitter kanske knöligt. Viktigt att det är slätt på benen.
ylvut skrev:Sjalen sitter kanske knöligt. Viktigt att det är slätt på benen.
Ja, det har vi också funderat på, när man rättar till den en gång till, och fixar alla "knölor" så blir det bättre. Kall om fötterna är det iaf inte. Ser ju mer ut som dålig blodtillförsel, blir ju inte knall blå, utan mer en ton/antydan till blånad. Har dock fungerat bra de sista gångerna nu :)
Så har det blivit här någon gång då det varit för mycket knöl i knävecket, om man jämnar ut den så det blir jämt veckat från knäväck till knäväck försvinner det. Men jag springer inte och tittar i spegeln hela tiden för det, så länge hon sover eller sitter nöjt och tittar har jag svårt att tro att det är någon fara. Jag kan ju tex sitta med benen i kors så att det ena domnar, men det blir ju obehagligt långt före det är farligt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?