Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har sett trådar om väsktillverkning förut och själv sytt både en Onbag och en thaiväska. Onbagen vart jag less på knuten som jag aldrig använde och nu börjar jag bli less på thaiväskan för att jag har svårt att hitta grejerna i den, den är ju så stor och helt utan fack! (Sen är den kanske inte snyggast på stan heller...)

Så nu funderar jag på att sy typ en onbag med lika lång axelrem som jag haft i knuten och alltså skippa hela konverteringsmöjligheterna. Vad mer bör jag tänka på?

Finns det länkar till fler väskor på nätet som jag kan sno idéer ifrån?

Tack för alla tips! Min väska ligger i ett nytt meddelande längst ned :-)
Senast redigerad av emindy den sön feb 14, 2010 16:45, redigerad totalt 1 gånger.
Det blev en lite mer arbetad Thaiväska med fack längs med hela insidan plus ett litet fack med dragkedja för plånbok och mobil. Ljust foder så man ser bättre i väskan.
Det var på vippen att det blev en riktig Onbag men enligt den designen ville jag köpa tyg så när jag gick igenom mina högar här hemma blev det en sån här istället och jag är jättenöjd! Eventuellt blir det en onbag baby så småningom.

Bild

Bild
tack tack :D

Jo jag tycker om både att fickorna gör det lättare att vara lite organiserad samtidigt som det, precis som med "alla" thaiväskor går att knö ned nästan hur mycket som helst om det skulle behövas.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?