Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Ska kolla, men tror det var någon av pysseltidningarna som hade typ "dansk design" där det fanns en fin kjol. Vet dock inte om den är lättsydd eller så.
Av Smultronbarn
I Kreativa kvinnor nr4 2007 finns en artikel med som heter "Sy själv sommarmode by Groth", av en designer som heter Mette Groth. Där finns en snygg kjol som är rak, med bred linning och utanpåfickor. Kan det vara nåt?

Vet dock inte hur jag ska få in mönsterarken i scannern... :hmm: Men om du inte har tillgång till tidningen på bibliotek eller så, så kan jag ju försöka kopiera mönstret och skick aom du vill. :tumup:
Av Smultronbarn
Jag rotade lite med bland mina mönster, och hittade en kjol i Ottobre woman vår/sommar 2/2008. Den är lite annan form på, men ändå rätt rak men lite vidd nertill. Den heter "sommarkjol".

Visst kan jag rita av om du inte får tag på tidningen. :D Kreativa kvinnors mönsterdelar är stora, och mösnterarken inte så plottriga. Ottobres ser lite knivigare ut, men jag kan helt klart försöka. Duger det på vanligt smör/eller smörgåspapper? Jag brukar använda det, och det blir väl inte alltid 100% exakt, men det brukar funka ändå. :roll: :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?