- lör jan 23, 2010 10:26
Hej!
Jag har precis beställt en Beco Butterfly
Den kommer nästa vecka! Jag är helt ny på området att bära barn då min dotter som är 6 månader har gillat sin vagn hela tiden. Men nu är jag själv sugen på att komma ut i skog och mark och traska på strand och klippor.
Nu till fråga 1: Hur bär ni med er annan packning när barnet sitter på ryggen? Självklart minimerar man det man tar med sig men ändå blir det ju ett par saker, tex fika, extrablöjor, vattenflaska mm. Säkert finns många härinne med massa smarta tips!
Jag tänker mig att jag går ensam. Är min man med så kan ju såklart den andra bära en ryggsäck.
Fråga 2: Hur länge i taget kan barnet sitta i selen i början? Är det bäst att börja på magen och sen prova ryggen? Helt enkelt, hur introducerar jag detta på bästa sätt för en ganska stor (och tung 9kg) tjej som inte blivit buren innan i sele?
Tack för en bra sida! Har redan fått massor av bra tips!
Jag har precis beställt en Beco Butterfly

Nu till fråga 1: Hur bär ni med er annan packning när barnet sitter på ryggen? Självklart minimerar man det man tar med sig men ändå blir det ju ett par saker, tex fika, extrablöjor, vattenflaska mm. Säkert finns många härinne med massa smarta tips!

Fråga 2: Hur länge i taget kan barnet sitta i selen i början? Är det bäst att börja på magen och sen prova ryggen? Helt enkelt, hur introducerar jag detta på bästa sätt för en ganska stor (och tung 9kg) tjej som inte blivit buren innan i sele?
Tack för en bra sida! Har redan fått massor av bra tips!