Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av pocahontas
Vi behöver beställa små textilllappar med logga på att sy på plagg (inte storlekar alltså utan märke). Har någon tips på bra och prisvärda ställen att beställa på?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Worldwidelabel eller worldsalelabel på Etsy är populära blad de yahoogrupper jag är med i :)
Användarens profilbild
Av Panakeia
tass!

har just nu en förfrågan liggande hos WWL - hoppas på svar idag om vad det skulle kosta. Har också frågat om det blir billigare att samfrakta, om du är intresserad, efter denna tråden

http://sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=154123

annars är det ju minanamnband.se - det går på ca tre kr styck med egendesignade lappar där. Det tycker jag är lite väl dyrt. Hoppas detta blir billigare. Samtidigt gillar jag ju att minanamnband producerar här i sv - dessutom rätt nära mig. Så jag vet inte....
Användarens profilbild
Av pocahontas
tack för tips! :D Och ja, är intresserad av samfrakt och hör gärna av mig om vi ska använda dem! Tycker också om svenskproducerat dock så vi får fundera lite. Runt tre kr kostar de som jag kontaktat med, och det är ju inte alldeles billigt men det finns ju alltid flera aspekter.
Användarens profilbild
Av Kaja
Kolla med minanamnband.se. Jag köpte visserligen lite större mängd (500st), men jag gav typ 2,90 för mina lappar och då fick jag designa dem som jag ville. Använder man deras standardstorlek och standardtypsnitt så kommer man betydligt billigare undan.

Tänk på att det finns en risk att åka på att tulla och momsa om ni köper från Utlandet. Det är inte säkert, men skulle det hända så är det 30% påslag på det pris som ni har handlat för. Och moms och tull räknas även på fraktkostnaden.
Användarens profilbild
Av pocahontas
Ja, visst är det så. Sedan tar vi ju det på företaget och då blir det väldigt krångligt att samfrakta. Så jag ska kolla upp minanamband, definitivt!
Användarens profilbild
Av Panakeia
Kaja skrev:Kolla med minanamnband.se. Jag köpte visserligen lite större mängd (500st), men jag gav typ 2,90 för mina lappar och då fick jag designa dem som jag ville. Använder man deras standardstorlek och standardtypsnitt så kommer man betydligt billigare undan.

Tänk på att det finns en risk att åka på att tulla och momsa om ni köper från Utlandet. Det är inte säkert, men skulle det hända så är det 30% påslag på det pris som ni har handlat för. Och moms och tull räknas även på fraktkostnaden.
visst är det så!

om man ska designa egna så är det minimum med 500. 2.90 kan det nog hamnat på ungefär, ja, jag avrundade :wink:

tull ja...ska tänka på det när jag får siffororna - tack för påminnelsen!!!
pocahontas skrev:Ja, visst är det så. Sedan tar vi ju det på företaget och då blir det väldigt krångligt att samfrakta. Så jag ska kolla upp minanamband, definitivt!
njee, det är väl inte så komplicerat? om jag står för mottagandet å sverige, så bokför jag samtliga order på mig som inköp och sedan betalar ni era lappar och den splittade frakten till mig samt frakt till dig och jag bokför det som sålda varor - du som köpt vara av mig. så det är inte alls komplicerat! (sålänge den som tar emot varorna i sverige har firma, that is....)
Användarens profilbild
Av pocahontas
Men funkar det verkligen, jag menar kan jag dra av varor som jag har köpt via dig?
Användarens profilbild
Av Panakeia
pocahontas skrev:Men funkar det verkligen, jag menar kan jag dra av varor som jag har köpt via dig?
du köper dem inte VIA mig, du köper dem AV mig. I så fall.

Jag beställer lapparna som du vill ha och du köper dem av mig.
Användarens profilbild
Av Panakeia
prislista

Chinese New Year Holiday Sales from now until February 22, 2010. You may purchase this item, but there may be a delay in processing your order. Our designer team will still working for you but the manufacture and the workers will be away until 2/22/2010. All orders will be consider as pre-order and you are getting discount chinese new year sales!
Thank you!
Limited Time sales only. We will change back the price after holiday.
300 text only labels was $44.90 included shipping. Now $42.90 saved $2
600 text only labels $64.90 included shipping. Now $61.90 saved $3
1200 text only labels $99.90 included shipping. Now $94.90 saved $4
2400 text only labels $154.90 included shipping. Now $149.90 saved $5
300 artwork labels $59.90 included shipping. Now $56.90 saved $3
600 artwork labels $79.90 included shipping. Now $75.90 saved $4
1200 artwork labels $119.90 included shipping. Now $114.90 saved $5
2400 artwork labels $179.90 included shipping. Now $169.90 saved $10
(additional purchases will automatic receive combine shipping discount by etsy as well.)

om detta stämmer så e det ju otroligt billigt?
under 1000 kr för 1200 etiketter?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ja, de är så billiga antagligen för att de är gjorda i Kina. & det är bra kvalitet på dem :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?