Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
linafelicia skrev:
melon skrev:
linafelicia skrev:Roligt! Jag är också slöjdlärare 8)
I know :vågen: Kosmos också. Var har du läst?
Umeå, du då?
Göteborg, jag härmar Kosmos (som vanligt :lol: ) Det var faktiskt hon som fick mig att våga söka :heart:
melon skrev:
linafelicia skrev:
melon skrev:
Umeå, du då?
Göteborg, jag härmar Kosmos (som vanligt :lol: ) Det var faktiskt hon som fick mig att våga söka :heart:
Aha, då blir det både textil och trä, eller har dom ändrat det?
Användarens profilbild
Av melon
linafelicia skrev:
melon skrev:
linafelicia skrev:
melon skrev:
Umeå, du då?
Aha, då blir det både textil och trä, eller har dom ändrat det?
Ja, vi läser båda. Hela nästa vecka är det maskinsäkerhet på schemat.
Användarens profilbild
Av tweed
JAg spammar lite, både här och på Ravelry :mrgreen:
Jag funderar på att sticka en kofta liknande den här; Bild
Denna är virkad, men jag tänker mig en rätstickad variant efter tant koftas koncept. Men jag skulle vilja ha den sådär rund i oket, alltså inte med den lite “kantiga” ökningen som är på tant koftas. Har ni några tips?
JAg är strax klar med min första tantkofta och har varit hos Glis och lånat regnbågskauni. Nu är det bara att beställa den andra färgställningen också, så kan jag sätta igång sen :-D

Syns bilden för er som inte är inloggade på ravelry, förresten?
Användarens profilbild
Av melon
kvarnvik skrev:JAg spammar lite, både här och på Ravelry :mrgreen:
Denna är virkad, men jag tänker mig en rätstickad variant efter tant koftas koncept. Men jag skulle vilja ha den sådär rund i oket, alltså inte med den lite “kantiga” ökningen som är på tant koftas. Har ni några tips?
JAg är strax klar med min första tantkofta och har varit hos Glis och lånat regnbågskauni. Nu är det bara att beställa den andra färgställningen också, så kan jag sätta igång sen :-D

Å vilken fin, sån vill jag också ha :loving: Försökte hitta ett mönster men det var inte det lättaste. Den blinde ko :hmm: Det är bara att öka lite mer oregelbundet, så att inte ökningarna kommer på samma ställe på varje varv. Vi skulle kunna göra dem samtidigt :D fast jag vill nog virka min...
Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:

Å vilken fin, sån vill jag också ha :loving: Försökte hitta ett mönster men det var inte det lättaste. Den blinde ko :hmm: Det är bara att öka lite mer oregelbundet, så att inte ökningarna kommer på samma ställe på varje varv. Vi skulle kunna göra dem samtidigt :D fast jag vill nog virka min...
:tumup: Kan ju vara kul med en stickad och en virkad, men göra samtidigt är väl ingen idé, då är du ju klar efter en vecka och jag håller på i ett halvår :roll:
Användarens profilbild
Av melon
kvarnvik skrev:
melon skrev:

:tumup: Kan ju vara kul med en stickad och en virkad, men göra samtidigt är väl ingen idé, då är du ju klar efter en vecka och jag håller på i ett halvår :roll:
Du kan få försprång. Jag har 1½ spetssjal kvar att göra innna jag för börja på nåt nytt.

Tur att du gav mig en anledning att rättfärdiga det nya kaunigarnet jag beställde idag, EL:

Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
kvarnvik skrev: Syns bilden för er som inte är inloggade på ravelry, förresten?
Ja, jag som aldrig varit på Ravelry ser den fantastiskt inspirerande koftan!
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?