Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad vill du pysselbyta i februari?

Förkläde (valfri storlek)
3
15%
Förkläde barnstorlek
Inga röster
0%
Förkläde vuxenstorlek
1
5%
Bokmärke
16
80%
Annat, nämligen...
Inga röster
0%
Fryle skrev:Jag hoppar över förkläde.
Så vad skulle du vilja byta istället? (Tänkte om vi ska ha nån slags omröstning eller så. 8) )
Smultronbarn skrev:
Så vad skulle du vilja byta istället? (Tänkte om vi ska ha nån slags omröstning eller så. 8) )
En favorit i repris som jag gärna vill ha är bokmärke, jag har använt mitt från förra bytet (-07) så mycket att det börjar bli utslitet.

Men jag fogar mig i alla beslut, de som vill får gärna byta förkläden, här används dock inga sådana.
Av Britt
Fryle skrev:
Smultronbarn skrev:
En favorit i repris som jag gärna vill ha är bokmärke, jag har använt mitt från förra bytet (-07) så mycket att det börjar bli utslitet.

Men jag fogar mig i alla beslut, de som vill får gärna byta förkläden, här används dock inga sådana.
ÅÅÅÅ bokmärke :D . DET vill jag göra, missade det bytet när det begav sig. Hellre bokmärke än förkläde även om det också är OK.
Användarens profilbild
Av Fryle
Är det många som vill byta förkläde? Eller bokmärke? Eller något helt annat? Det var smultronbarn som startade tråden, så jag ska inte lägga mig i för mycket. Men jag blir nyfiken på vad det blir.
Användarens profilbild
Av Humle
Jag är nog mest sugen på bokmärke. Förkläde är också bra det jag har nu är så juligt sen måste lära mig att använda förkläde. Jag brukar komma på att det är bra att ha på sig först när jag har blivit mjölig :hellu: .

M hälsar:
:intetitta: :intetitta: :grattis: :rumpdans: :rumpdans: :rumpdans: :rumpdans: :rumpdans: :eld: :heart: :love: :litentomte: :lovecomputer:
Av Sia
jag vill vara med oavsett!
Men röstar isåfall på bokmärke eller barn-förkläde, grymt praktiskt när man har ett barn som spiller när han äter, jag har andvändt mitt som jag fick i överasskníngs-bytet rätt mycket.
Ni får gärna lägga er i! Det är inte jag som ska bestämma bara för att jag startade tråden ju... 8)

Ska se om jag kan lägga in en omröstning i denna tråd annars startar jag en ny och lägge rin länken här. :tumup:
Användarens profilbild
Av Ketronya
Bokmärke vill nog jag också vara med på :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag vill ju som sagt gärna byta bokmärke, ett lite lagom projekt för mig just nu. Det jag fick i förra bytet har jag då snart slitit ut, det var jättefint scrappat och jag skulle bli extra glad att få ett textilt (tyg, garn...(skinn kanske?)) denna gången, som håller bättre (men jag skulle inte bli ledsen över ett scrappat till).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?