Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
Jag är föredetta ägare till en Björn. Snyggaste sjalen som finns! Men den är ingen Easy hur man än vänder och vrider på den... Jag hittade inte heller någon Easyfärg som jag föll för. Köp en och färga så får jag se hur det blev :tumup:
Av FiaLisa
Mamasamueli skrev:Den som väntar på något gott... :D
... väntar alltid för länge. ;-)
Användarens profilbild
Av Isanna
Mamasamueli skrev:Nu har jag listat ut hur jag ska göra.... jag köper båda! :hide: :lol:

Såhär va. Min favvo-sukt-sjal är easy hav. 8) Men jag har en hoppe montreal som är i samma blå-grå färger, och det känns dumt att ha två blågrå sjalar. MEN! Nu när jag har burit med iris :loving: så känns hoppen tjock och bökig, så jag kanske vill sälja den någon dag :shock: :purskis: :( och DÅ byter jag ut den mot easy hav! :vågen:

Men nu.... ska jag hitta en didy.... 8) :surfar iväg...: Min easy-upplevelse får vänta ett tag. Den som väntar på något gott... :D
En mycket bra lösning! Varje sjalmamma borde ha en didy och en easy! :lol:
Användarens profilbild
Av mian
FiaLisa skrev:
Mamasamueli skrev:Den som väntar på något gott... :D
... väntar alltid för länge. ;-)
:iagree: :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Vi kanske skulle fundera på att öppna ett sjalotek. Då hade du kunnit låna en easy och sett om du gillat den. Danska motsvarigheten till sjalbarn har ett slyngotek har inte läst hur det fungerar men känns som en idé om man bara vill prova ett tag för att se om man trivs.

Själv trivs jag bäst med didymos, vad för färgsättning är det mest du är ute efter? Irisen är så fin men med en aqua så känns en till turkos lite onödig.
Av anna m
Mamasamueli skrev:Nu har jag listat ut hur jag ska göra.... jag köper båda! :hide: :lol:

Såhär va. Min favvo-sukt-sjal är easy hav. 8) Men jag har en hoppe montreal som är i samma blå-grå färger, och det känns dumt att ha två blågrå sjalar. MEN! Nu när jag har burit med iris :loving: så känns hoppen tjock och bökig, så jag kanske vill sälja den någon dag :shock: :purskis: :( och DÅ byter jag ut den mot easy hav! :vågen:

Men nu.... ska jag hitta en didy.... 8) :surfar iväg...: Min easy-upplevelse får vänta ett tag. Den som väntar på något gott... :D
Easyn är väldigt upphaussad tycker jag... jag blev jättebesviken när jag fick hem min easy regnbåge. Den blev inte långvarig här. Det är ju inte dåliga sjalar, men det finns finare och bättre. Fast den turkosa ÄR SNYGG!!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag håller på didy och storkar jag!
Och bebina och Girasol så klart.
Gillar inte easy alls. Den är så halkig tycker jag.
Användarens profilbild
Av Eaive1
zmurfan skrev:Jag håller på didy och storkar jag!
Och bebina och Girasol så klart.
Gillar inte easy alls. Den är så halkig tycker jag.
Nämen... min easy är inte det minsta halkig :hmm:
Som min gamla stork inka är den, bara aningen tjockare
Av Aelia
Frida med Mea skrev:Känns som att många av de som priar easy inte alls gillar didy och de som gillar didy, tycker bäst om den eller nte kan välja mellan easy eller didy som favvo sjal.
Jag är ju en easy freak, men jag älskar didy oxå, inte björn/lars kanske
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag älskar easy. Men nu så har jag köpt mig en didy indio och den älskar jag oxå. Så visst kan man vara både didy och easy människa! :lol:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?