Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vi ska åka hela familjen till teneriffa i oktober och jag fasar lite. Vi ska skaffa oss en sulky att ha med men mitt lilla "sjalbarn" som då kommer vara 6 månader har iaf ännu inte accepterat sin vagn fullt ut. Så vi bara måste ha med nåt bärredskap. jag planerar ta med meitaien. Men är det någon som har erfarenhet av att bära i värmen? Den här sommaren har ju inte gett oss så mycket träning på det. Det kommer ju inte vara olidligt varmt eftersom oktober ger rätt behaglig värme men ändå. Kommer han bli tokvarm att sitta så intill kroppen. Hur håller man dom svala men hindrar dom från att bränna sig. I vagnen har han ju iaf sin suflett.
Av FiaLisa
Jag har burit i värmen, i och för sig en tvååring. Det var inga problem. Solhatt är bra!
Användarens profilbild
Av lillvilda
okej det låter ju bra. Dom väldigt få varma dagar som vart den här sommaren har vi som undvikit mei taien för vår lillkille är såå varm av sig men vi klarar oss inte hela resan utan att bära :D
Användarens profilbild
Av Ami
Det fungerade bra för oss med en sjal utomlands, vi hade dock vagn under våra mitt-på-dagen promenader, men annars i kortsjal eller i långsjal på ryggen.
Användarens profilbild
Av Ester
ringsjal har tyckt om i både grekland och spanien
Användarens profilbild
Av sanna73
Var i Spanien i somras och då bar vi i ringsjal och en gås och det var inga problem.
Visst blev det lite varmt i gåsen ibland, men inte olidligt :wink:
Användarens profilbild
Av Siania
Var på Gran Canaria nyligen och bar då vår dotter i Ergo och gås. Trots närmare 30 graders värme kändes det helt OK.
Användarens profilbild
Av diddeldi
vi bar i ergo i thailand när atlas var sju månader. visst, lite varmt blir det ju men jag tyckte det funkade :D
Användarens profilbild
Av Helen
Jag har sålt flera Ergo till familjer som åker utomlands. Perfekt både i flygplanet ( smidigt i och ur när man gå i och ur planet) på flygplatsen och på resan.

Andra sjalar är också bra
tunn sommarsjal
Solarveilringsjal. ( till bad och annat)
Mai tai ( avlastar inte så bra som Ergo, men tar lite mindre plats.)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Visst funkar det att bära i värmen, men visst blir det varmt.
Jag gillar bäst att bära i sele när det är riktigt varmt, för då blir det inte massa tyg runt varken mig eller barnet. Hur tunnt tyg det än är så blir det ju varmare med en sjal.
Fast mei tai låter ju som ett ypperligt alternativ oxå.
Men man får helt enkelt stå ut med att bli lite svettig och klibbig. Man kan ju försöka undvika att bära flera timmar i streck, och om man kan alternera rygg och magbärning så är ju det bra.
JAg tycker att det är svalare att bära på ryggen tex.

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?