Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FiaLisa
Så var det de fem eller tio första gångerna. Sedan gick det bättre och bättre och nu är det inte ens jobbigt. Ge inte upp riktigt ännu!
Användarens profilbild
Av jag71
Hur går det att sätta upp tösen? Öva med henne till du klarar det så är det nästan lika enkelt med den mindre killen. Eller så fixar du det med selen och nöjer dig med det fast jag föredrar ju helt klart sjal.
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad jag känner igen mig. Så hade vi det också, jag var genomsvettig och stressad och det blev inte bra alls. "men plötsigt en dag händer det" :wink: och, det gick hur bra som helst. När jag väl visste HUR jag skulle göra, dottern låg lite mer still och jag kunde knyta lite fortare, funkade perfekt. Så snart, snart går det nog även för dig!
Användarens profilbild
Av Summer
Alltså min lillkille var helt motspänstig och gick inte alls bra att få bak på ryggen själv innan han visste varför han skulle dit/vad som förväntades av honom. Mannen min fick lyfta dit honom och hjälpa mig upp med ryggen på selen. Snabbt skulle det gå. När han väl visste vad som var på g fick jag sedan upp honom enkelt på ryggen, han höll sig lugn och samarbetade. Så kör du på med selen och hjälp. Lär dig sjalen vid senare tillfälle...
Användarens profilbild
Av anna_eh
Jag har haft A på ryggen massa gånger, sjal, sele o Mei Tai, men han frustrerar sig nästan alltid medan man knyter in/spänner fast honom. Sen när vi kommer ut o börjar gå är allt bra igen :D Tror det beror på att man bökar lite med honom o det gillar han nog inte samt att det hinner bli lite varmt o svettigt.

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?