Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sassa
Nu är jag jättejobbig och frågar igen (fast lite ny fråga i alla fall).

Jag har ju bestämt mig till 99% att jag ska köpa en ERGO NG för att den ger mer plats för ett stort barn och har huvudskydd.
Men...
Hur är Toddlern? Den fungerar ju från 5 månader, men har den likadant huvudstöd som Ergon? Är den lika generös för benen som Ergon?

Jag har tidigare jämfört den vanliga Patapumen, men har nu fått upp ögonen för Toddlern istället. Och eftersom det är prisskillnad så vill man ju veta vad det är för fysisk skillnad också - ja förutom fickan fram.

Sara
Användarens profilbild
Av sus
Det finns säkert någon som kan svara bättre än jag, men jagberättar vad jag vet.
Toddlern har likadant huvudstöd som den vanliga patamumen och den är defenitivt inte gjord för stora bärare. Min man som inte är extremt stor men har väldigt bred ryggtavla kunde knappt ha toddlern på sig ens utan barn i! Den vanliga patapumen får han på sig med barn, men då är alla remmar på det ytterst läget. Ergon har längre remmar och funkar därför bättre på honom.
Användarens profilbild
Av Ezereht
är toddlern lika rymliga i sitsen som ergo? För vanliga patapumen var ganska snäv tyckte jag, mattias kunde inte sitta i den med overallen på, men det kan han i ergon.
Av Sassa
Tack för era svar!

Jag har faktiskt äntligen gjort slag i saken och beställt en Ergo NG i beige.
Så den borde komma idag!!! :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?