Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej,

Hoppas på lite hjälp från er angående vilket bärredskap jag skall välja.
Jag har en "lätt" scolios som i vanliga fall inte påverkar mig förutom när jag bär tungt under en längre tid.
Med storebror så köpte vi en begagnad Babybjörn men den kunde jag bara använda när sonen var väldigt liten.
Dessutom växte han snabbt och vid 3 månaders ålder vägde han 7kg och då gav jag upp iden om att bära.

Nu väntar vi smått igen och jag tror att det är väldigt praktiskt att ha händerna för att hjälpa storebror men ändå inte behöva lägga ifrån sig lillebror.

Tror ni det är möjligt för mig att bära lillebror? Och vad skulle ni föreslå?

Tack på förhand!
Jag har också lätt scolios och ovanpå det en whiplashskada. För mig har sjalen varit en räddare i nöden. Jag bar min minsta flera timmar dagligen fram till hon var ett år och efter det mer sporadiskt (började jobba) kännde öht inget i ryggen, som inte känndes innan då.

Så mitt svar är lätt: Lång Sjal!
Med sele får jag alltid ont efter en stund.
Ok lång sjal. Finns det olika varianter av långa sjalar? Vilken använder du?

Helt ärligt hade jag väl hoppats på en sele för det känns mer snabbt och behändigt.
Jag har en lätt scolios och har kunnat bära i alla sjalar och ergonomiska selar jag har provat, så det är bara att prova på har du ingen i din direkta närhet sök bland bärsjalsambassadörerna! *Å välkommen hit* :tumup:
Åh det låter ju toppen att du kunnat bära i ergonomisk sele.
Vilka/vad är bärsjalsambassadörerna? :hmm:

Har du några tips på vad jag bör tänka på när jag väljer sele.
Funkar det att testa selar som höggravid eller bör jag vänta tills jag är "normal" igen?
Nämen tjena...du gissade rätt. :tumup:
Nu har jag hittat hit med....slår på stort med både tygblöjor och bärsjal/sele ( om det går) denna gången :vågen: .
Men va bra då får du hjälp av ett proffs! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?