Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Umma
Jag måste berätta, jag har varit lite less senaste dagarna, mitt jobb är så tungt och jag har fått en inflammation i ena handleden så jag inte kan sticka (eller något annat heller nästan). Igår skulle maken hämta ett bokpaket från Adlibris och jag surade lite, tyckte vi skulle vara sparsamma nu efter jul osv. Senare på kvällen låg denna på min säng :siishah: :D :vågen: :loving:
Bild
Jag har äntligen börjat sticka igen :vågen: Blev precis klar med min första kofta till Joar. Eller okej, den ska sys ihop och det ska sättas på knappar men själva stickningen är i alla fall klar.

Är det någon av er som vet var man kan köpa några bra stickväskor? För stickningen man håller på med alltså. Tänkte att jag skulle passa på och sticka på mina föreläsningar och då skulle det vara bra med ett smidigt sätt att få med sig allt.
Av Umma
PrettyUgly skrev:Jag har äntligen börjat sticka igen :vågen: Blev precis klar med min första kofta till Joar. Eller okej, den ska sys ihop och det ska sättas på knappar men själva stickningen är i alla fall klar.

Är det någon av er som vet var man kan köpa några bra stickväskor? För stickningen man håller på med alltså. Tänkte att jag skulle passa på och sticka på mina föreläsningar och då skulle det vara bra med ett smidigt sätt att få med sig allt.
Jag brukar ha stickningen i en liten hammock bag eller i en plastpåse i min vanliga väska. Fast mina projekt är oftast små. Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
PrettyUgly skrev: Är det någon av er som vet var man kan köpa några bra stickväskor? För stickningen man håller på med alltså. Tänkte att jag skulle passa på och sticka på mina föreläsningar och då skulle det vara bra med ett smidigt sätt att få med sig allt.
Jag har mina i en liten hammockbag som jag trycker mer i ryggsäcken, men jag har sytt en till min mamma i vaxduk och med fodertyg som har en kant att dra åt upptill.
Umma skrev:Jag måste berätta, jag har varit lite less senaste dagarna, mitt jobb är så tungt och jag har fått en inflammation i ena handleden så jag inte kan sticka (eller något annat heller nästan). Igår skulle maken hämta ett bokpaket från Adlibris och jag surade lite, tyckte vi skulle vara sparsamma nu efter jul osv. Senare på kvällen låg denna på min säng :siishah: :D :vågen: :loving:
Bild
Åh, vad snällt! :vågen:
Av Britt
linafelicia skrev:
Umma skrev:Jag måste berätta, jag har varit lite less senaste dagarna, mitt jobb är så tungt och jag har fått en inflammation i ena handleden så jag inte kan sticka (eller något annat heller nästan). Igår skulle maken hämta ett bokpaket från Adlibris och jag surade lite, tyckte vi skulle vara sparsamma nu efter jul osv. Senare på kvällen låg denna på min säng :siishah: :D :vågen: :loving:
Bild
Åh, vad snällt! :vågen:
:iagree:
Så skulle min sambo aldrig få för sig att göra. Och den står på min önskelista p adlibris...
PrettyUgly skrev: Är det någon av er som vet var man kan köpa några bra stickväskor? För stickningen man håller på med alltså. Tänkte att jag skulle passa på och sticka på mina föreläsningar och då skulle det vara bra med ett smidigt sätt att få med sig allt.
Jag har en Japanses knotbag för små stickningar (typ strumpor och vantar) och en tygkasse för större. Det passar mig, bara att ta med sig när man ska flytta på sig (sedan kan man hänga dem över armen om man vill sticka lite medan man står och steker pannkakor också :lol: )
Av Britt
Idag ska jag göra mig av med ett UFO eller två. Bara virkningen längs kanten kvar. Det är en grytlapp och en disktrasa som tar plats i onödan i min korg...
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:Jag vill sticka en gobeläng :vågen:

(gissa vad jag tittar på) :lol:
Tokfia! Vet inte om jag vågar titta på det där programmet...
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?