Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Hej!
Finns här någon som kan förklara skillnaden mellan Moby Wrap och Babybundler? Jag har just sålt min Moby och bestämmt mig för att köpa en Babybundler till nästa bebis (man måste ju ha en ny sjal ibland :) ), men vad jag har förstått verkar de vara i princip likadana. Är det lika bra att köpa en Moby igen nästa gång? (fast i en annan färg då).

Inte för att det är nån ny bebis på gång, men det gäller ju att ha framförhållning... :D
Användarens profilbild
Av April
Jag har ju haft en Moby och igår kände jag på en BabyBundler... Jag tyckte inte att det skillde så mycket på dem... det gick i alla fall inte att KÄNNA kvalitetsskillnaden. Tyckte de kändes likadant. Mobyn har ju avsmalnade ändar - så då är det kanske den enda skillnaden? Också priset förstås :wink:

Kram
Av Alexandra
De är ganska lika. Mobyn har avsmalnande ändar, och bundlern är lite bredare, vilket är bra när man vill knyta omslutet på ryggen.
Jag tycker att bundlern oxå är något tjockare än Mobyn om jag minns rätt.
Mobyn blir lite "uttänjd" i kanterna efter tvätt (men den går lika bra att knyta ändå), vilket jag inte har sett på tvättade bundlers.
Jag har varit väldigt nöjd med min Moby. Numer använder vi den inte, Tindra är för tung för den.
Användarens profilbild
Av Alven
Tack för svaren!

OK, då vet jag lite mer. Min Moby kom i retur (bebisen tyckte inte om den) så nu "slipper" :? jag köpa en BaBu iaf. Eftersom jag står som kontaktperson på babyboden behöver jag ju ha en trikåsjal hemma...

Jag gillar att Mobyn har avsmalnande ändar, så jag kanske behåller den ändå...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?