Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av villelina
Hej! Jag har alltid tyckt att bebina stjärntecken är en underbart fin sjal och har länge varit sugen på att köpa en. Är verkligen nybörjare med bärsjalar, har en ubw som har fått mej att älska att ha lillen i sjal :D Men den är ju trikå så den känns lite väl elastisk när man använder den några timmar i sträck. Hur som helst nu funderar jag på en bebina som jag hört ska vara mjuka och följsamma...vilken längd tror ni med erfarenhet passar mej bäst?? Jag är 163 lång och har strl 38 nu efter graviditeten.
Användarens profilbild
Av Aurian
4,6 meters brukar passa de flesta att göra de flesta knytningarna med!
Jag är ungefär lika stor/liten :wink: som dig och har en 4,7m Easycare som jag kan göra dubbelt X-omslut med med knuten fram.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Bebinan har ju avsmalnande ändar, så den är väl i praktiken 4.6 m inkl ändar (för 4.2an).

Det är faktiskt stor skillnad på avsmalnande ändar och inte. Jag har en 3.7m Easy, som jag inte gärna knyter tibetan med. Det blir så korta ändar att fästa. Sen provar jag nu (på lån) en 3.6m Stork Ulli, dvs en kortare sjal. Iom att den har avsmalnande ändar så blir det mer över att fästa i tibetanen trots att sjalen anses som kortare.....

Provade en Bebina stjärntecken 4.2m igår, och jag kan göra omslutX2 med knuten bak (alltså räcker den inte för mig att dra fram). Jag är 164 och drar strl 40. Samt har lång överkropp (om mina ben var proportionerliga skulle jag vara sisådär 173cm).

Jag tror att en 4.2a räcker till dig, men vänta lite så får du nog mer tips :wink: Det finns ingen du kan prova i närheten där du bor :?:

Bebinan var iallafall otroligt mjuk och följsam kan jag tillägga. Och lätt att knyta. De olikfärgade sidorna gör att den är lätt att hålla ordning på (man tvinnar den inte av misstag).
Användarens profilbild
Av Eld77
Det var min Bebina (4,2) lwinroth provade igår, och den är faktiskt uppmätt till 4,6 med ändarna. Jag som är en 36/38 upptill kan precis knyta x-omslut med knuten fram, så chansen är rätt stor att du också skulle kunna det. Den räcker garanterat till för att knyta bak med!
Användarens profilbild
Av villelina
Bissa skrev:Min är 4,6 och räcker till knyten fram vid omslutet x men så är jag lite fläskig om magen fortfarande. 164 läng och (nu) 67 kg.
Då väger vi lika för tillfället, är också rund om magen kan man säga :)
Användarens profilbild
Av villelina
Nu har jag beställt en bebina, det blen 4.6 meter för det gör mej inte så mycket om den nu skulle bli lite lång ändå. Tack alla snälla för era tips! Kram kram
Användarens profilbild
Av AAaa
Jag är mindre och tycker att 5,2 meter är lagom... Hur mer desstå bättre!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?