Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av fantasiflicka
...vad som åstadkommits under pysselstunden idag. Lovisa vill pyssla ganska ofta nuför tiden och man är ju inte den som är den! Men man måste hitta något som man själv tycker är roligt att pyssla med också. :) Så, idag har jag gjort kort!

Bild

också ett foto invändigt!
Bild

Och roligt var det! :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jättefin!
Önskar att jag var lika pysslig!
Användarens profilbild
Av trollmamma
Så fint !!!
Skönt att se att man kommer kunna börja pyssla snart !!!

Jag är ju pysslig av mig men hittar sällan tid till det o det är kanon att kunna göra det ihop se'n !
Användarens profilbild
Av sus
fantasiflicka skrev:... Så, idag har jag gjort kort!
Men vad gjorde flickorna då? När jag försöker pyssla blir det aldrig så där fint för det är alltid någon som ska "hjälpa till"
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Tänkte detsamma! Om inte annat så gör man någon annan arg om det man själv gör blir FÖR "fint"... Iaf Selma jämför ALLT, hela tiden. Nu vill hon testa att sy på symaskinen :shock: Törs jag? :roll:

Fina kort Fantasiflicka, tänk så mycket roligare att få än de köpta!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
sus skrev:
Men vad gjorde flickorna då? När jag försöker pyssla blir det aldrig så där fint för det är alltid någon som ska "hjälpa till"
Lovisa satt mest med sin trubbiga barnsax och klippte i ett eget kort. Sedan ritade hon lite på det och var tillslut tvungen att "limma lite"! :D

Amelia är svårare, men det spelar ingen roll vad vi än gör så tröttnar hon efter 15 minuter och vill göra annat. Igår sorterade hon alla våra nappflaskor (har TVÅ olika, stora korgar fulla med flaskor och tillbehör). Hon tycker det är roligt en stund sedan hittar man på något annat. När vi var färdigpysslade sjöng vi "huvud, axlar, knän och tår" typ 15 ggr (Amelias favorit!)

Mina döttrar vill inte hjälpa mig, de vill göra EGET så då slipper man ju hjälpen. :wink:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Sara med 98+02+05 skrev:Tänkte detsamma! Om inte annat så gör man någon annan arg om det man själv gör blir FÖR "fint"... Iaf Selma jämför ALLT, hela tiden. Nu vill hon testa att sy på symaskinen :shock: Törs jag? :roll:

Fina kort Fantasiflicka, tänk så mycket roligare att få än de köpta!
Tack, jag gav ett av flick-korten till en vän som vi hälsade på igårkväll som har fått en liten tjej. Hon blev jätteglad! :D
Användarens profilbild
Av Madde
Sara med 98+02+05 skrev:Nu vill hon testa att sy på symaskinen :shock: Törs jag? :roll:
Jadå! Jag var nog i den åldern när jag började sy på mammas maskin... Några år efter det (innan syslöjden i skolan börjat) så var det alltid jag som fick fixa till maskinen när den krånglade... :D

Jag funderade på att köpa en sån där leksaks-symaskin (med riktig nål och allt) till Sophie... Men det kanske är lite väl tidigt... Hon är ju inte ens 4 år än... :roll:

Och Fantasiflickan! Jättefina kort!!! :D Blir sugen på att pyssla själv ju...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?