Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sia
Jag är frustrerad, "Samlad tråd med olika sybeskrivningar" är inte direkt komplett. Det finns ju massor av saker som inte finns med där!!
Till exempel den fina Dagiskassen som jag inte kan hitta, hur många ord och författare jag än söker på i Avancerad sökning, för jag kan för mitt liv inte komma ihåg vem som sydde den. :pc:
För att inte tala om beskrivningen på tvättlappsförvaring som jag inte har hunnit skriva än, som det ligger bilder till i min mobil och jag har lovat för länge sen att lägga ut. :hide:

Ja, ja, men iallafall, är det någon som kan trolla fram en länk med åtmindståne en bild på den däringa dagiskassen/väskan eller vad sjutton den kallas????
Snäääällllllla?
Av Sia
Jaaaa! :vågen: Tack Annelie, jag kom på idag att den ju skulle vara perfekt att förvara stickningar och virkningar i, lätt att hitta och fack i sidan att ha stickfodral och beskrivningar i.
Användarens profilbild
Av aspen
Bild
jag kan inte rita :oops:

2 sidor och en långmittendel/kortsidorna (yttertyg + en likadan fast med fodertyg
2 handtag som jag sytt avig mot avig och vänt på.
på den del med fodertyg sydde jag fast fickor nästan på känn, i alla 4 hörn.
sen sydde jag ihhop dem upptill och vek samtidigt in kanterna så de blev jämna och hamnade gömt mellan tygerna. där fäste jag oxå handtagen och en namnlapp till barnet innan det syddes. sydde nog en extra söm om jag minns rätt hela vägen runt.

kom nu på ocå att jag gjort 2 smala remsor som jag sydde fast mellan tygerna på mitten oxå, så jag kan knyta ihop den.

förstår du? 8) :lol:
Användarens profilbild
Av aspen
Sia skrev:Perfa!
Den beskrivningen duger fint för mig, det är skoj när man får höfta lite,
men ungefärliga mått?
30 x24 är mittendelen/arna
i botten är den långa 11 bred, bredare i ändarna och lika lång som mittendelens 3 sidor (som inte är mot kanten uppåt)

typ
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?