Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

[quote="Marine78"]Syfestivalen brukar gå av stapeln två gånger/år numera. Från början handlade det nog mest om sömnad, men numera är det väldans mycket scrapbooking (till frustration för många) och annat pyssel. Så eg borde mässan/festivalen heta Syoch pysselfestival eller liknande ;-). quote]

Fast det är ju därför jag vill gå ;) Pilla och känna på alla nya fina papper :heart: :Hahaa:
Men jag kan förstå frustrationen att syutbudet blir mindre och mindre. Men första gången det var scrapbooking med så var det inte många montrar :(
Jag skulle tro att jag kommer :) Älvsjö är bra. Älvsjö är nära :D Och....det kan inte vara sämre organiserat än förra året i Kista.
(Ja, jag var där nån minut över tio och ja, jag stod i kö i en timme utanför mässan.)

Citerar och fetstilar en del från deras hemsida:
Andra fördelar med Stockholmsmässans anläggning är att det är enkelt att ta sig dit med kollektivtrafik, det finns gott om restauranger och caféer på mässan, bankomat finns på plats och entrén har många kassor och gott om plats.
zandrama skrev:
Liten vus skrev:Jag var efter förra besöket beredd att bojkotta syfestivalen för all framtid för det var så dåligt organiserat men om de flyttat från Kistamässan så kanske.. det var ju framför allt den där TIMMEN i kö för att ens få komma in som gjorde mig förbannad (var av 30 min i bilkö PÅ PARKERINGEN!!).

Den här gången skulle jag ju kunna åka utan barn dessutom 8)
Kistamässan har ju rätt kasst om parkeringar, så jag förstår att du blev irriteradd. Vad det gäller kö för att komma in kan jag rekommendera att vara där redan vid 10, det var vi sist och det var ingen kö alls. Den här gången kommer jag inte kunna vara där innan 14 om jag vill vara barnfri, jag gissar att det blir värre då. :?
Vilken tur att du kom rätt dag då ;) Den dag jag var där kl. 10 var det en timmes kö bara för att komma innanför dörrarna...... :x
(Ja, jag blir upprörd bara jag tänker på det ;) Inte på dig alltså)
Sockertopp skrev:
zandrama skrev:
Liten vus skrev:Jag var efter förra besöket beredd att bojkotta syfestivalen för all framtid för det var så dåligt organiserat men om de flyttat från Kistamässan så kanske.. det var ju framför allt den där TIMMEN i kö för att ens få komma in som gjorde mig förbannad (var av 30 min i bilkö PÅ PARKERINGEN!!).

Den här gången skulle jag ju kunna åka utan barn dessutom 8)
Kistamässan har ju rätt kasst om parkeringar, så jag förstår att du blev irriteradd. Vad det gäller kö för att komma in kan jag rekommendera att vara där redan vid 10, det var vi sist och det var ingen kö alls. Den här gången kommer jag inte kunna vara där innan 14 om jag vill vara barnfri, jag gissar att det blir värre då. :?
Vilken tur att du kom rätt dag då ;) Den dag jag var där kl. 10 var det en timmes kö bara för att komma innanför dörrarna...... :x
(Ja, jag blir upprörd bara jag tänker på det ;) Inte på dig alltså)
:klappa:

Som sagt, nu kommer jag inte kunna komma innan kl 14 oavsett dag, så jag hoppas verkligen att jag slipper stå en timme i kö, då blir det till att stressa mellan montrarna. Tyvärr blir det väl inte så många workshops heller vid den tiden. :(
Oj shit, syfestival vore roligt. Men med bf den 18::e känns det som att jag får stanna hemma :roll: Eller om den inte kommit kanske det är jättebra att trängas med folk en hel dag bland tyger och garner på andra sidan stan :mrgreen:
Hoppas det blir en rolig mässa för er som ska gå :D
Användarens profilbild
Av tweed
belinda skrev:Oj shit, syfestival vore roligt. Men med bf den 18::e känns det som att jag får stanna hemma :roll: Eller om den inte kommit kanske det är jättebra att trängas med folk en hel dag bland tyger och garner på andra sidan stan :mrgreen:
Äh, med BF den 18e så har du ju minst en vecka till på dig :lol: :wink:
kvarnvik skrev:
belinda skrev:Oj shit, syfestival vore roligt. Men med bf den 18::e känns det som att jag får stanna hemma :roll: Eller om den inte kommit kanske det är jättebra att trängas med folk en hel dag bland tyger och garner på andra sidan stan :mrgreen:
Äh, med BF den 18e så har du ju minst en vecka till på dig :lol: :wink:
Jag var på trädgårdsmässan på BF+7 eller nåt, mest för att få igång en förlosssning, men inte hjälpte det...
Användarens profilbild
Av nakum
Man har ju hört att man ska planera in något riktigt kul så är man säker på att slippa gå över tiden. :tumup: :lol:

Jag kommer nog vara där på söndagen. Eventuellt följer make och bebis också med.
Jag kommer försöka gå på lördagen om jag hinner :) Bjudna på 40-års fest på lör kväll + kalas på sön.

På fredagen orkar jag inte ta med 2 barn :) För jag kommer ju ändå inte hinna shoppa något då :(
Jag funderar på att se om jag kan få barnvakt, så då beror det på hen när jag kan gå. Skulle gissa på lö eller sö dock. Eller så kanske jag tar med mig barnen en stund så får K komma och hämta dem på vägen hem.
Jag vill också gå och då blir det nog på lördagen.
Ska se om jag kan komma iväg själv.
Ojdå, jag ligger så mkt efter vad det gäller ny info :-)
Om jag åker, så gör jag det på fredagen, sen åker vi bort igen. Älvsjö är ju inte i närheten, men man kanske klarar det ändå :-)
Den gången får jag bara inte köpa mera tyg, nästan allt jag köpte förra gången väntar på att sys fortfarande...
Någon mer som vill hänga med på fredag morgon? Jag kan tom köra bil dit om någon övertalar mig :-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?